Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Tjonge jonge ,
Ik me maar afvragen hoe het komt dat mijn startrelais was doorgefikt komt het (volgens mij hoor) door het niet goed inmekaar zetten van de kleppenlichter , het beugeltje met de bevestigings openingen voor de schroeven zat er niet voor maar tussen het schijfje en de kleppenlichter zodat het schijfje niet kon intreden en dus ik lekker door die compressie aan het starten was , voortaan doe ik alles zelf of ik sta erbij
Zo moest ik kwijt
Ik me maar afvragen hoe het komt dat mijn startrelais was doorgefikt komt het (volgens mij hoor) door het niet goed inmekaar zetten van de kleppenlichter , het beugeltje met de bevestigings openingen voor de schroeven zat er niet voor maar tussen het schijfje en de kleppenlichter zodat het schijfje niet kon intreden en dus ik lekker door die compressie aan het starten was , voortaan doe ik alles zelf of ik sta erbij
Zo moest ik kwijt
Zandprutser 1e klas.
Leo schreef:Kan niet wachten op de beeldenkantelaar schreef:Absoluut stukken offroad erbij , dat is 1 van de criteria anders ga ik niet met de maten mee die ook de trip willen gaan doen.
Das wel zo`n 6000km. Vergeet je geen extra setje banden erop te binden. Het rubber slijt wat harder daar
Ik wil (dit zijn nog plannen he) als we gaan Heidenau K60 scouts eronder flossen , die gaan wel 10.000 mee met on /offroad gebruik.
Tenminste als ze onder een gsa 1200 liggen ,dat is de ervaring van mijn maat die al eens op de kaap stond ik wil ook
Zandprutser 1e klas.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
de oude Heidenau K60 ging net 4000km mee bij mij
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Doe A3jaan67 met habitat Gent de groeten van mijBIG88 schreef: once upon a time in France
Ik herinnerde me een verhaal van petflessen en wist dat je in France was en heb eerst eens de kat uit de boom gekeken maar heb ondertussen wel dubbel gelegen van de reacties.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Mmmmmh, de scouts hebben een rubbermiddellijntje op de band ik denk dat daardoor de band langer meegaat.zappa.suzuki schreef:de oude Heidenau K60 ging net 4000km mee bij mij
Maat van mij rijd niet echt rustig , ik denk dat het met die banden gaat lukken.
Ik heb nu trouwens maxxis 6006 dualsport voor en achter , voorband vind los zand niet zo leuk merkte ik met de stofrit
maar de achterband heeft dezelfde noppen maar groter , ze staan versprongen en niet in 1 lijn zoals de mefo stonemaster
Ik heb goede moed als het rubber op niet meer dan 1.3 bar staat om ze eens goed te testen
Zandprutser 1e klas.
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Scouts met middenlijn beginnen bij maat 150, maar op den duur krijgen ze allemaal een middenlijntje
Big Bigger Tiger en weer Big
ok ook eens proberen, ben benieuw of die dan langer mee gaat als de "oude" , die hield het 3000km vol, lekker onvoorspelbaar in nat en lekker voorspelbaar smeren op droog.
alleen natuurlijk de vraag ziet de band er als 130 breed ook zo uit? 150 past er net niet tussen achter en die gaat op die smalle velg ook wel erg rond staan.
futurist
alleen natuurlijk de vraag ziet de band er als 130 breed ook zo uit? 150 past er net niet tussen achter en die gaat op die smalle velg ook wel erg rond staan.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
140/80-17 past wel op de big en is ongeveer even hoog als 130/90-17
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
De laatste keer dat ik in Noorwegen rondkeek waren de offroadpaden voornamelijk "Gruss" ( gravel ) en ik zou me daar lekkerder op voelen met iets van :kantelaar schreef:Ik wil (dit zijn nog plannen he) als we gaan Heidenau K60 scouts eronder flossen , die gaan wel 10.000 mee met on /offroad gebruik.
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Even ter informatie, het is niet dat ik jullie niet meer aardig vindt, maar
ik zit deze maand nog in Italië ( Gardameer),door omstandigheden( vakantie) ,
en met dit uitzicht vanuit mijn luie stoel op het campingplekje ben ik even wat minder bezig met motorijden
HansD
ik zit deze maand nog in Italië ( Gardameer),door omstandigheden( vakantie) ,
en met dit uitzicht vanuit mijn luie stoel op het campingplekje ben ik even wat minder bezig met motorijden
HansD
- Bijlagen
-
- foto.JPG (122.11 KiB) 3027 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
geen motor mee???? sukkel, je kan daar fantastisch motor rijden.
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Wel in t goede topic plaatsen Edwin
@ Hans, goede vakantie!
@ Hans, goede vakantie!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hey jongens,
Afgelopen week aan het bakken geweest met wat uitlaatbuizen. Heb voor gebruik met de standaard uitlaatbocht een Y-stuk gemaakt voor twee aluminium uitlaatdempers. Ging mij in eerste instantie om te kijken of de dempers goed staan. Ben er vandaag mee de weg op gegaan en ik ben er happy mee. Over het algemeen stiller, duidelijk meer koppel, maar door mijn amateuristische laskunsten niet de ideale aansluiting en daarom wat "lekkage". Mag de pret niet drukken hoor, maar zit er hard over te denken om een "prof" te zoeken die wel kan lassen en een mooie all-in-one uitlaatbocht kan maken. Misschien dat ik Bollertante een email stuur, maar weten jullie wellicht in Nederland een betaalbare vakman?
Afgelopen week aan het bakken geweest met wat uitlaatbuizen. Heb voor gebruik met de standaard uitlaatbocht een Y-stuk gemaakt voor twee aluminium uitlaatdempers. Ging mij in eerste instantie om te kijken of de dempers goed staan. Ben er vandaag mee de weg op gegaan en ik ben er happy mee. Over het algemeen stiller, duidelijk meer koppel, maar door mijn amateuristische laskunsten niet de ideale aansluiting en daarom wat "lekkage". Mag de pret niet drukken hoor, maar zit er hard over te denken om een "prof" te zoeken die wel kan lassen en een mooie all-in-one uitlaatbocht kan maken. Misschien dat ik Bollertante een email stuur, maar weten jullie wellicht in Nederland een betaalbare vakman?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45
Je zou Erik (RS) eens een mail kunnen sturen, of bellenOuwe Reus schreef:....... maar zit er hard over te denken om een "prof" te zoeken die wel kan lassen en een mooie all-in-one uitlaatbocht kan maken. Misschien dat ik Bollertante een email stuur, maar weten jullie wellicht in Nederland een betaalbare vakman?
Dat is zeker een vakman op dit gebied, en ik denk ook nog wel een beetje in de buurt bij jou,
Die maakt de mooiste dingen qua afwerking, en met kennis van materialen, en volledig op wens van zijn klant !!
Suc 6
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.