Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Echt wel, Leo loopt ook op zulke schoenen, en in die kleren, alleen heeft de gemeente terraveen nou un boerka verplicht gesteld voor 'mfrankn schreef:Want er is niet echt sprake van een familieovereenkomst.
Maar ja sommige zijn knapper met boerka
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
-
Ey, dat Leo ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een BMW heeft gekocht betekent niet dat we hem altijd mogen zieken...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Natuurlijk wel...zappa.suzuki schreef:Ey, dat Leo ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een BMW heeft gekocht betekent niet dat we hem altijd mogen zieken...
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ik heb mij vandaag met andere koplampen bezig gehouden dan Leo
Mijn standaard koplampie deed een beetje moeilijk, want grootlicht werkt niet. Kan vreemdgenoeg geen oorzaak vinden in. Was al van plan om de (universele) doppelscheinwerfer die ooit bedoeld was voor mijn ex-SR42 op mijn SR43 te bouwen. De daad bij het woord gevoegd. Van twee oude plankdragers een set steunen gemaakt die het ruitje een 35mm naar voren plaatst waardoor er niet gezaagd hoeft te worden in de ruit. De boel gelukkig wel voorzien van een eigen bedrading met zekering. 7.5A knalde eruit. 10A knalde er ook uit. Achteraf niet gek, want elke koplamp is voorzien van een bi-xenon-set die -bij nader inzien- elk 6A trekt . De boel is nu gezekerd met 15A en werk nu goed geloof ik, maar zal één lamp afzonderlijk schakelen en de uitdaging is nu nog om de ballasten/ trafo's netjes weg te werken. En zo blijven we rommelen....
Mijn standaard koplampie deed een beetje moeilijk, want grootlicht werkt niet. Kan vreemdgenoeg geen oorzaak vinden in. Was al van plan om de (universele) doppelscheinwerfer die ooit bedoeld was voor mijn ex-SR42 op mijn SR43 te bouwen. De daad bij het woord gevoegd. Van twee oude plankdragers een set steunen gemaakt die het ruitje een 35mm naar voren plaatst waardoor er niet gezaagd hoeft te worden in de ruit. De boel gelukkig wel voorzien van een eigen bedrading met zekering. 7.5A knalde eruit. 10A knalde er ook uit. Achteraf niet gek, want elke koplamp is voorzien van een bi-xenon-set die -bij nader inzien- elk 6A trekt . De boel is nu gezekerd met 15A en werk nu goed geloof ik, maar zal één lamp afzonderlijk schakelen en de uitdaging is nu nog om de ballasten/ trafo's netjes weg te werken. En zo blijven we rommelen....
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Dan ga ik maar nie vertellen wat ik heb aan brommers en dat ik ook een buur(t) brabo van Leo ben............Leo schreef:Dat bedoel ik ! Aanpakken die brabo met zijn boer kinie
Dan word ik hier ook met pek en veren buiten gebonsjoerd
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
zappa.suzuki schreef:Ey, dat Leo ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een BMW heeft gekocht betekent niet dat we hem altijd mogen zieken...
Ik heb op een bmw f800gs adv gereden ........................................................ja dat is wel mooi smijtwerk zo'n bak.
En ze hebben em in desert kleur !!! oh oh oh eerst maar de staatsloterij winnen
Zandprutser 1e klas.
Toch liever een BIG. Van't winter met de Serious Request actie een stukje op zo'n F800GS gereden, maar hoewel zo'n ding alles goed doet, heeft de BIG toch een stuk meer karakter...kantelaar schreef:zappa.suzuki schreef:Ey, dat Leo ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een BMW heeft gekocht betekent niet dat we hem altijd mogen zieken...
Ik heb op een bmw f800gs adv gereden ........................................................ja dat is wel mooi smijtwerk zo'n bak.
Rijdt allemaal veel te simpel. Zelfde met de 848 van m'n pa t.o.v. mijn 748. Met die 848 ga je heel gemakkelijk heel hard, maar het geeft toch niet het gevoel alsof je echt aan het rijden bent, dat zo'n oudere motor wel geeft. Dat nieuwe spul mist karakter.
(Ik klink wel heel erg als een ouwe lul zo, en dat terwijl ik volgens mij hier de jongste ben )
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
Je hebt wel gelijk, ik spuit mijn big denk ik van de winter zelf wel in desert kleur , het tweede kappensetje dan he ik wil volgend jaar als het meezit naar de Nordkapp kachelen met een paar bmw fanaten en ik zag me stiekem al op een F800Thoran schreef:Toch liever een BIG. Van't winter met de Serious Request actie een stukje op zo'n F800GS gereden, maar hoewel zo'n ding alles goed doet, heeft de BIG toch een stuk meer karakter...kantelaar schreef:zappa.suzuki schreef:Ey, dat Leo ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een BMW heeft gekocht betekent niet dat we hem altijd mogen zieken...
Rijdt allemaal veel te simpel. Zelfde met de 848 van m'n pa t.o.v. mijn 748. Met die 848 ga je heel gemakkelijk heel hard, maar het geeft toch niet het gevoel alsof je echt aan het rijden bent, dat zo'n oudere motor wel geeft. Dat nieuwe spul mist karakter.
(Ik klink wel heel erg als een ouwe lul zo, en dat terwijl ik volgens mij hier de jongste ben )
Zandprutser 1e klas.
Kan niet wachten op de beeldenkantelaar schreef:Absoluut stukken offroad erbij , dat is 1 van de criteria anders ga ik niet met de maten mee die ook de trip willen gaan doen.
Das wel zo`n 6000km. Vergeet je geen extra setje banden erop te binden. Het rubber slijt wat harder daar