De afgelopen tijd veel te weinig gereden. Druk, druk, druk... Wel twee weken geleden de noppen weer vervangen door de Annankees, maar verder niet meer gereden. Vanmorgen was de temperatuur weer een beetje op normaal niveau en heb mijn speelgoed maar weer eens uitgelaten. Vanuit Spikecity naar Vierpolders, Brielle, door de Europoort, naar het Brielse meer, via Rockanje, Oostvoorne en Zuidland gereden.
Onderweg schoten twee dingen in mijn gedachten. In de eerste plaats de bandjes. Wat een verschil!. De straatbandjes zijn stukken stiller dan die "tractorbanden", en het is weer heerlijk gooien & smijten in de bochten. Die noppen stonden wel een stuk beter, maar deze banden bevallen mij gewoon
heel goed. En wat is het toch een heerlijk machientje

In de tweede plaats vroeg ik mij af of er animo is voor een (asfalt)rit door de Zuid-Hollandse eilanden/ Europoort. Er zijn al genoeg iniatieven geweest binnen dit actieve clubje, dus ik wil ook best een route organiseren. Desnoods plakken wij er een stuk Zeeland aan vast, ben je de hele dag onder de pannen

Hier een serie plaatjes van het tripje van vandaag. De Europoort heeft afgezien van de industie, ook z'n mooie plekjes. Laat maar weten of jullie er wat in zien. Volgens de traditie van de BIG Club denk ik natuurlijk aan een zondag