enduro spiegel

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Stijn

Hallo,

ik heb een Honda XR 500 uit 1983.
ik wil er nu graag een linkse zijspiegel opzetten om me toch iets veiliger te voelen voor de stukken dat ik er mee op de baan rijd
heb wat op cmsnl.com aan het zoeken geweest en dacht even de spiegel van de XR650R uit 2004 of dergelijks te gebruiken
alhoewel ik graag ga voor 'origneel honda' denk ik toch dat mijn moto beter af is met iets soberder/kleiner en functioneler (inklapbaar) en zo kwam ik bij "universele enduro-spiegels" zoals baja designs, ken seal, en dergelijke.
zie link van baja designs voor voorbeeld:
http://www.bajadesigns.com/ProductDetai ... ber=180090

heeft er iemand ervaring met zulke spiegels, waar kan ik deze kopen (verzenden vanuit VS kost 50 dollar....)

alvast bedankt!

Stijn
Joop

Stijn, ik zou gewoon een spiegel van een KTM op de Honda zetten, die liggen overal in de schuur of anders bij de dealer, want bijna alle rijders verwijderen de spiegels meteen :idea: Zijn dezelfde type spiegels als je op internet hebt gevonden.
wr450f'05

Ik heb nog wel een setje spiegels liggen die geleverd waren bij mijn CRF 450 X.

Nooit gemonteerd geweest.

mailtje naar mflandmarkrally@gmail.com kan ik je wat foto's sturen.
CRF450X '08
Stijn

bedankt voor de tip Joop.
heb ondertussen de spiegels van wr450f'05 al kunnen bekijken en zien er goed uit, hij gaat ze per post naar me opsturen
bedankt wr450f'05
wr450f'05

graag gedaan, ze zijn onderweg.
CRF450X '08
Plaats reactie