Luchtfilterkast gezocht
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Heb weer een ideetje wat ik wil uitwerken. Heb daarvoor een luchtfilterbehuizing nodig van een SR43. Iemand nog zo'n plastic bakbeest in de weg liggen? Deze wil ik dan best om komen wisselen voor een spiksplinternieuw luchtfilterelement...
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
-
Heb er ook 1 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Het aansluitstuk van de carburateurs naar de kast is een cruciaal onderdeel voor mijn hersenspinsel. Heb al eerder geknutseld met twee open luchtfilters op mijn ex-BIG, maar nu wil ik één grote open luchtfilter plaatsen en dat kan alleen met dat aansluitstukkantelaar schreef:Yep. ik heb er 1 moet daar die verdeelpijp ook bij ?
Want die hou ik liever zelf.
Ho ik zie dat ik te laat ben

Daarbij komt nog dat ik m'n mysterieblok op de "bok" heb staan en als het mee zit, dan wek ik 'm >deze vakantie< tot

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Je bent toch in bezit van een SR41? Ik ben op zoek naar een onderdeel voor een SR43. Het luchtfilter-element van de SR41 is "driehoekig" ipv "rechthoekig", maar ik weet zo 1-2-3 niet of de bevestigingspunten van de behuizing zelf in/aan het frame identiek zijn. Ik vind het verder een (heel) sympathiek voorstel, maar ik weet niet of ik een maand kan w8endhc6 schreef:Kan hem je in een maand opsturen tegen post kosten.
Groeten uit Algerije, 44 graden

Maar 44 graden....

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Heb naast de SR 41 een slacht SR 43, heb dat filter dus over, plus een berg delen die ik ook niet meer gebruik.Ouwe Reus schreef:Je bent toch in bezit van een SR41? Ik ben op zoek naar een onderdeel voor een SR43. Het luchtfilter-element van de SR41 is "driehoekig" ipv "rechthoekig", maar ik weet zo 1-2-3 niet of de bevestigingspunten van de behuizing zelf in/aan het frame identiek zijn. Ik vind het verder een (heel) sympathiek voorstel, maar ik weet niet of ik een maand kan w8endhc6 schreef:Kan hem je in een maand opsturen tegen post kosten.
Groeten uit Algerije, 44 graden.
Maar 44 graden........de boel goed vochtig houden zou ik zeggen.
bier is hier jammer genoeg verboden, zelfs na Ramadan.
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Moest opeens denken aan de spreuk van Correct: ."Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar".zappa.suzuki schreef:Heb er ook 1
Da's een begrip in Rotterdam op gebied van audio, TV etc, maar op gebied van BIG ben jij het Zappa

Wat betreft de luchtfilterkast heb ik intussen al "innig" contact met Assen en Algerije

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Ik heb misschien alleen het rubber nog liggen. Luchtfilterkast heb ik met boormachine en decoupeerzaag op professionele manier verwijderd. 

Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic