Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
prachtige achtervering die je met een knopje op stuur in verschillende standen kan zetten.. en waarvan de demper na 50.000km naar de klote is... en als je dat niet op tijd door hebt.. kan dit gebeuren.. gelukkig heeft Leo een oud model uit 1868...Ouwe Reus schreef:En ik maar denken dat een GS tegen een stootje kan. Blijft natuurlijk mooi klote als je motor in elkaar zakt![]()
Ben inmiddels tot de inkeer gekomen dat de GS nooit meer met mij het allroadzand in gaat. Bij de eerstvolgende bandenwissel komen er ipv Conti TA echte asfaltplakkers onder. Conti RA 2 zat ik aan te denken. Lekker door de bergen gummen met het beestje.zappa.suzuki schreef: gelukkig is Leo een oud model uit 1300 voor Chr.
Ik zeg TKC's op dat Gs beestLeo schreef: Bij de eerstvolgende bandenwissel komen er ipv Conti TA echte asfaltplakkers onder. Conti RA 2 zat ik aan te denken. Lekker door de bergen gummen met het beestje.
Het wiel is geheel onherkenbaar als GS voorwiel want die blinken allemaal als ze in de GS zitten dus als jij tegen niemand iets zegt kom ik er misschien mee weg ......: @JB2D: De reden dat ik aan asfaltplakkers zit te denken ipv allroadprofiel is omdat ik dan nog minder in de verleiding hoop te komen om een zandpad te pakken en niet omdat ik nu zo geweldig goed ben dat ik rossi van de eerste rij af kan houden.futurist schreef:ehhhhhh @Leo bah Leo GS een wiel in een Dr Big, sommige dingen worden je vergeven maar je kan ook te ver gaan...
futurist
frankn schreef:Op een natuurcamping nog wel...
Hoi Cor,futurist schreef:?
futurist