Khad je graag met stonemasters zien slidenEdwin schreef:Ces jours-là, je suis en France avec ma femme et mes enfants...VACANCE!!!!!!! Du vin, du pain en du pindakaas!!!!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Helaas past die datum niet in mijn agenda door andere verplichtingen elders,Leo schreef: Normalitair is het vrijdag aanrijden, zaterdags banjeren en BBQ`en en zondags naar huis.Ouwe reus: 23 t/m 25 augMijn eerste reactie: vrijdag 23 - zondag 25 augustus.
Leo: 23 t/m 25 aug
wie volgt .......
Wel wat kortdag om routes aldaar uit te stippelen, maar ik hou wel van een beetje improviseren![]()
Ik zou er niet vanuit gaan dat hun nog plek hebben op dit korte termijn, maar misschien dat Herman of Petra nog un andere slaapplek kunnen vinden in de buurt bij hun............. kun je nog hun route's gebruiken.........Als we voor deze kiezen: http://www.motorhotel-moezel.eu/?page=contact&lang=nl staan de routes al op hun site.
Hoef je alleen een bochtige heen en terugreis te puzzelen.
In het ergste geval moet er iemand bij Lxx in een tentjeIk zou er niet vanuit gaan dat hun nog plek hebben op dit korte termijn, maar misschien dat Herman of Petra nog un andere slaapplek kunnen vinden in de buurt bij hun............. kun je nog hun route's gebruiken.........
Maar zou er voor de voorzichtigheid ff mailtje aan wagen voor je daar naartoe gaat
Ik heb me ook kostelijk vermaakt meh die andere mafkezen uit de brabo busLeo schreef:Vandaag zijn de brabo`s vast op verkenning geweest in Eifel.
Twas schitterend weer en het was er redelijk druk op de kronkelige weggetjes.
In totaal 600km erop zitten en ik ben moe maar voldaan.