Mannen,
Ben bezig met opruimen in verband met verkoop van mijn hut, en ook de schuur moet eraan geloven. Vooralsnog blijft mijn grote brommer, maar SR43 spare parts mogen wel naar een andere eigenaar. Een gebruikte achterschokdemper, een set gebruikte voorvorkveren met bussen (deze werken voor mijn gevoel net zo goed als aftermarket progressieve veren). Plaatjes van deze schokkende onderdelen onder <Klik!>.
Verder de voorvorkpoten die ooit onder madelief hebben gezeten (oude olie is er al uit en zijn 'gespoeld" met schone schokbrekerolie). E.e.a. inclusief de "Steering stem" en "Head steering stem", maar de pen van de steering stem is door een lid van dit forum -hierbij niet bij naam te noemen- ooit op raadselachtige wijze verwijderd.....
Verder [met tegenzin!] een goede set velgen. Niet zo lang geleden opgedoken in de Zappa-mansion, nu voorzien van nieuwe lagers en rubbbbber (velglint + dikke biba's + Michelin T63). Betreft band +velg/naaf, maar niet de remdelen/ tandwieldrager. Nog veel te weinig mee gereden.
Mijn kersverse "Mystery blok" incl startmotor/ CDI/ Carbs wil ik nu nog niet wegdoen. Wil ik eerst nog even mee spelen zolang ik de ruimte heb.
De hele boel ligt in SpikeCity, maar ik werk in de omgeving van Utrecht (kan dus redelijk centraal "droppen")
Schuuropruiming
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ou bijna mn achterwiel terug willen als ik mn noppen/pekelwiel zie, die begint echt slecht te worden
Ow zonder te willen in te breken, heb tandwieldrager, rubbers en voorremschijf over

Ow zonder te willen in te breken, heb tandwieldrager, rubbers en voorremschijf over
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
@All,
Zie een berg met reacties/ PB. Ben er gisteravond niet allemaal meer aan toegekomen, want moest huis "toonbaar" maken voor de fotograaf van de makelaar
Ga ze <NU> in volgorde van binnenkomst beantwoorden!
Achterwiel is overigens al aan frankn beloofd.
Marco
Zie een berg met reacties/ PB. Ben er gisteravond niet allemaal meer aan toegekomen, want moest huis "toonbaar" maken voor de fotograaf van de makelaar

Achterwiel is overigens al aan frankn beloofd.
Marco
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
weet niet wat er verrot is aan je wiel, maar als het spaken zijn,zappa.suzuki schreef:Ou bijna mn achterwiel terug willen als ik mn noppen/pekelwiel zie, die begint echt slecht te worden![]()
zou je ook nieuwe spaken kunnen zetten.
goedkoper en beter dan een 2e hands wiel.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
Nah, t is de velg die bijna weggerot is 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997