Ritje en BBQ 30 juni ,gaat niet door:-)
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ey Hans, ik kom en wil de route wel 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper

Big Bigger Tiger en weer Big 

Hans, zondag ben ik ook van de partijde antrapper schreef: Laat me voor zaterdag even weten wie er mee gaan ivm het slachten van het varken![]()

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper
Sorry Zappa en Ouwereus maar het gaat hem niet wordenOuwe Reus schreef:Hans, zondag ben ik ook van de partij

lekker voor een straat ritje erg rustig, ik neem de worsten wel mee naar 14 juli, misschien dat
Zappa daar halverwege een "worstmoment" kan plannen,op een handig plekje, kzal die dingen toch kwijtraken

HansD

-
jammer Hans!
zal ff kijken of ik je worsten kan inplannen
zal ff kijken of ik je worsten kan inplannen

In theorie ga ik rond de 18e juli op vakantie, maar voor die tijd ga ik nergens aan mee doen.
Ergens tussen nu en mijn vakantie gaat mijn vader overlijden, dus vandaar dat ik de laatste tijd meer in de verzorging zit dan op het forum.
Maar die ouwe is taai, dus ook de vakantie staat op losse schroeven.
Ergens tussen nu en mijn vakantie gaat mijn vader overlijden, dus vandaar dat ik de laatste tijd meer in de verzorging zit dan op het forum.
Maar die ouwe is taai, dus ook de vakantie staat op losse schroeven.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Sterkte komende tijd Hans
Begrepen Hans. Blijft een leuk initiatief, maar jammer dat de respons zo laag is.de antrapper schreef: Sorry Zappa en Ouwereus maar het gaat hem niet wordenwe zijn met z'n drieën voor een zandritje wel
lekker voor een straat ritje erg rustig, ik neem de worsten wel mee naar 14 juli, misschien dat
Zappa daar halverwege een "worstmoment" kan plannen,op een handig plekje, kzal die dingen toch kwijtraken![]()
HansD
Dan zien wij elkaar in ieder geval bij de Stofrit van Zappa.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper

tijd en soms ook niet, dus ik ben ook niet zielig of teleurgesteld

Maar als jullie denken dat je onder die worsten uitkomt heb je het mis, op het moment dat je het minst verwacht zal ik toeslaan

gr HansD
ps en die van Hans H gooi ik in de vriezer die spreek ik later nog wel
- Bijlagen
-
- natte-worst.jpg (36.98 KiB) 1955 keer bekeken

- Edwin
- Contacteer:
@Hans D,
Sorry man, normaal gesproken was ik van de partij geweest, maar nu viel de TT op zaterdag. De dag erop weer op de motor heel de dag, gaat het niet worden voor de vrouw
@Hans H,
Sterkte man, heb het helaas ook verleden jaar zo mee moeten maken.
Edwin
Sorry man, normaal gesproken was ik van de partij geweest, maar nu viel de TT op zaterdag. De dag erop weer op de motor heel de dag, gaat het niet worden voor de vrouw

@Hans H,
Sterkte man, heb het helaas ook verleden jaar zo mee moeten maken.
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper

mooi

Hans, sterkte.
Mijn moeder van 92 is naar een verzorgingshuis gegaan en ik ben al een paar weekenden bezig haar huis waar ze 53 jaar gewoond heeft, op te ruimen. Dat moet 15 juli opgeleverd worden. Vandaar dat ik met de ritjes even niet mee ga. Heb de tijd hard nodig. (nog iemand een tip hoe je vloerbedekking van een trap af krijgt...) Heb al bijna 1000 kilo naar de stort gebracht en zo'n 40 verhuisdozen met boeken/glazen/borden/kopjes/dingetjes naar de kringloop. En dan hebben we ook haar kamer in het verzorgingshuis natuurlijk ingericht.
OJ
Mijn moeder van 92 is naar een verzorgingshuis gegaan en ik ben al een paar weekenden bezig haar huis waar ze 53 jaar gewoond heeft, op te ruimen. Dat moet 15 juli opgeleverd worden. Vandaar dat ik met de ritjes even niet mee ga. Heb de tijd hard nodig. (nog iemand een tip hoe je vloerbedekking van een trap af krijgt...) Heb al bijna 1000 kilo naar de stort gebracht en zo'n 40 verhuisdozen met boeken/glazen/borden/kopjes/dingetjes naar de kringloop. En dan hebben we ook haar kamer in het verzorgingshuis natuurlijk ingericht.
OJ