Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
kaal, zondr olie of carb,s verder alles erop en eraan zoals ie erin of eruit kan bijna 60kb (58,8kg om precies te zijn. (SR41)
kan vanavond de SR43 wel eens op de schaal leggen??
futurist
kan vanavond de SR43 wel eens op de schaal leggen??
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
dat betekent dat ik dus 95kg weeg ipv 98,5!!!!!!! yeahhh mot ik glijk een pint op pakke
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Thoran, Cor & Leo,
Dank jullie wel voor de snelle reply. Hou het ff op 60kg, een behoorlijk gewicht in ieder geval. Hoop volgende week een compleet blok in mijn..... .....te hijsen.
DR ín gaat nog wel. Op het klepje tillen (klepje kan 100 kg hebben) en naar achteren duwen, maar ben bang dat eruit een ander verhaal gaat worden, haha. De motorlift die in thuis gebruik, heeft een eigen gewicht van 35 kg, en dat is al een onding. Maar goed, je moet wat over hebben voor je hobby hè .
Dank jullie wel voor de snelle reply. Hou het ff op 60kg, een behoorlijk gewicht in ieder geval. Hoop volgende week een compleet blok in mijn..... .....te hijsen.
DR ín gaat nog wel. Op het klepje tillen (klepje kan 100 kg hebben) en naar achteren duwen, maar ben bang dat eruit een ander verhaal gaat worden, haha. De motorlift die in thuis gebruik, heeft een eigen gewicht van 35 kg, en dat is al een onding. Maar goed, je moet wat over hebben voor je hobby hè .
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Dat gaat je wel lukken hoor , ik heb mijn sr43 blok vrijdag nog uit een kofferbak gehaald en naar de achtertuin getild.Ouwe Reus schreef:Thoran, Cor & Leo,
Dank jullie wel voor de snelle reply. Hou het ff op 60kg, een behoorlijk gewicht in ieder geval. Hoop volgende week een compleet blok in mijn..... .....te hijsen.
DR ín gaat nog wel. Op het klepje tillen (klepje kan 100 kg hebben) en naar achteren duwen, maar ben bang dat eruit een ander verhaal gaat worden, haha. De motorlift die in thuis gebruik, heeft een eigen gewicht van 35 kg, en dat is al een onding. Maar goed, je moet wat over hebben voor je hobby hè .
En het was een kofferbak van een oude scirrocco zonder zo'n mooie laadklep
Zandprutser 1e klas.
ja dat is een goed idee Leo maar de enige mede tiller die ik hier thuis heb wordt op 4 juli as voor de 3e keer aan haar rug geopereerd....................
futurist
PS wordt veel km ters rijden die week want het ziekenhuis is 11/2 uur rijden enkele rit, gelukkig lijkt er aan haar ellende een eind te komen omdat de dokter waar we nu zijn door verwezen een echte specialist blijkt op problemen in de onder rug, duimen jullie mee, ik hoop echt dat ze er nu beter van wordt.
misschien wordt het toch ooit nog samen motortripjes maken.
futurist
PS wordt veel km ters rijden die week want het ziekenhuis is 11/2 uur rijden enkele rit, gelukkig lijkt er aan haar ellende een eind te komen omdat de dokter waar we nu zijn door verwezen een echte specialist blijkt op problemen in de onder rug, duimen jullie mee, ik hoop echt dat ze er nu beter van wordt.
misschien wordt het toch ooit nog samen motortripjes maken.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
We duimen.
Een dr blok blijft een onding, maar het is zeker tilbaar. Van schuur naar auto en terug heb ik een 'hondje'. (plank met vier zwenkwielen) Goed vanuit je benen tillen.
OJ
Een dr blok blijft een onding, maar het is zeker tilbaar. Van schuur naar auto en terug heb ik een 'hondje'. (plank met vier zwenkwielen) Goed vanuit je benen tillen.
OJ
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
ik hoop echt dat t nu goed komt Cor! sterkte daar!futurist schreef:ja dat is een goed idee Leo maar de enige mede tiller die ik hier thuis heb wordt op 4 juli as voor de 3e keer aan haar rug geopereerd....................
futurist
PS wordt veel km ters rijden die week want het ziekenhuis is 11/2 uur rijden enkele rit, gelukkig lijkt er aan haar ellende een eind te komen omdat de dokter waar we nu zijn door verwezen een echte specialist blijkt op problemen in de onder rug, duimen jullie mee, ik hoop echt dat ze er nu beter van wordt.
misschien wordt het toch ooit nog samen motortripjes maken.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Deze optie is het geworden.Leo schreef:- een optie die ik nog over het hoofd gezien heb die de komende tijd aanwaait....
Ik mag een onderdeel lenen uit Frank zijn voorrraad om mijn blok / BIG alvast rijdend te maken.
14 juli gaan we niet meer halen maar 22 september moet lukken om voor die tijd een gedrogt rijdend te hebben wat aan mekaar hangt van de meest vreemde onderdelen.
"" Die Torte 2"" wordt het zeg maar
Frakenstein was opgebouwd uit allemaal onderdelen van verschillende afkomst en aangezien Frank jou "redt", zou je jouw project-BIG, ook Franken'BIG kunnen noemen .Leo schreef: Deze optie is het geworden.
Ik mag een onderdeel lenen uit Frank zijn voorrraad om mijn blok / BIG alvast rijdend te maken.
.... een gedrogt rijdend te hebben wat aan mekaar hangt van de meest vreemde onderdelen.
"" Die Torte 2"" wordt het zeg maar
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ouwe Reus schreef:Frakenstein was opgebouwd uit allemaal onderdelen van verschillende afkomst en aangezien Frank jou "redt", zou je jouw project-BIG, ook Franken'BIG kunnen noemen .Leo schreef: Deze optie is het geworden.
Ik mag een onderdeel lenen uit Frank zijn voorrraad om mijn blok / BIG alvast rijdend te maken.
.... een gedrogt rijdend te hebben wat aan mekaar hangt van de meest vreemde onderdelen.
"" Die Torte 2"" wordt het zeg maar
Weet van niks.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Heeft totaal niks met iets zinnigs te maken maar 25 jaar later moet ik er nog steeds om lachen: http://www.funnyblog.nl/2010/05/militair-code-taal/
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
zeker en vast
Big Bigger Tiger en weer Big
wat is "deze"
futurist
ik ken de band niet qua uiterlijk
futurist
ik ken de band niet qua uiterlijk
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Jawohl.
Ik zal weer kunnen sturen met mijn stuur ipv mijn volle gewicht verplaatsen naar de kant waar ik naar toe wil
Het gekke van de Mefo mxmaster vind ik dat de rechthoekige noppen nog prima zijn maar de daaropvolgende blokjes bijna tot op de band zijn versleten.
Ik zal weer kunnen sturen met mijn stuur ipv mijn volle gewicht verplaatsen naar de kant waar ik naar toe wil
Het gekke van de Mefo mxmaster vind ik dat de rechthoekige noppen nog prima zijn maar de daaropvolgende blokjes bijna tot op de band zijn versleten.
Zandprutser 1e klas.
Mooi dat te horen van een ervaringsdeskundige ,
Qua slijtage ben ik uit gegaan van die spinneeb tabelletjes op pneus online en ze schijnen minder hard te slijten dan tkc 80 (voor) had ik ook eens en vond ik aardig lang meegaan.
Als dat zo is zit ik gebakken qua prijsverhouding tkc, maxxis.
Qua slijtage ben ik uit gegaan van die spinneeb tabelletjes op pneus online en ze schijnen minder hard te slijten dan tkc 80 (voor) had ik ook eens en vond ik aardig lang meegaan.
Als dat zo is zit ik gebakken qua prijsverhouding tkc, maxxis.
Zandprutser 1e klas.
Kwis niet dat Gaston ook op honda in de PD gereden heeft:
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/ ... nsalp.html
transalp.htmlhttp://www.motorshopper.nl/afbeelding/301416/b ... 90a6#index
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/ ... nsalp.html
transalp.htmlhttp://www.motorshopper.nl/afbeelding/301416/b ... 90a6#index
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
In Maastricht kan alles met Carnaval
Big Bigger Tiger en weer Big
Mocht je net op zoek zijn naar pivot pegs: http://www.motomoto.nl/motomoto/product ... roduct=390
Ga er even vanuit dat het de MK2 zijn.
Ga er even vanuit dat het de MK2 zijn.