DRBIGholland goes to the french alps 2013

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

DaBit schreef:10cm de komende 48 uur.....
Dan kende gij verrekte goed viva la france want ik lees via die link:

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Sequence contains no elements
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.InvalidOperationException: Sequence contains no elements

Source Error:


Line 44: sCountryCode = (Request.QueryString["cid"] != null) ? Request.QueryString["cid"].ToString() : "AT";
Line 45: sCountryCode = sCountryCode.ToUpper();
Line 46: sCountryName = (from item in GeoDB.GeoItems where item.CountryCode == sCountryCode select item).First().CountryName;
Line 47: sNormalizedCountryName = (from item in GeoDB.GeoItems where item.CountryCode == sCountryCode select item).First().NormalizedCountryName;
Line 48:

Source File: c:\www\weerplaza.nl\wintersport\country.aspx.cs Line: 46

Stack Trace:


[InvalidOperationException: Sequence contains no elements]
System.Linq.Enumerable.First(IEnumerable`1 source) +675
Wintersport_Land.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in c:\www\weerplaza.nl\wintersport\country.aspx.cs:46
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +71
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3178



--------------------------------------------------------------------------------
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

HUHHHH,
Wha zeit ie :shock:
Leo.......... al vreug ant bier gezete
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

Deze link werkt wel...
Het ziet er "grellig" uit!
Maar... het is aan het beteren... De komende 48 uur nog maar 3 cm :heks:
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

Vakantiegeld binnen, meteen maar goed besteed... 8)

Kenda K760 achter, Michelin comp. 4 voor, dikke biba'tjes en een luxe bandenlichter.
Bijlagen
bandjes.png
bandjes.png (131.7 KiB) 4133 keer bekeken
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

We zullen het wel zien. Als ik zo eens over de kaarten kijk lopen er 'laag' ook genoeg paden en weggetjes om onszelf te kunnen vermaken.
De motor-voorbereiding gaat als vanouds 'soepel' in ieder geval.

- Hoe lang gaan zelfgemaakte uitlaatpakkingen mee bijvoorbeeld (OEMmers zijn in backorder)? Nou, euh, 74km om precies te zijn. :(
- Hoe remt dat nou, een enkele remschijf met 2-schijven rempomp? Euh, goed zat voor Nederland, maar in de bergen ga ik er niet op gokken. Dat word terplekke een bandje op de gewone (veuls te brede en zo zacht als boter) velg lepelen....
- Zo'n Unicross bandje van 5 jaar oud, is dat nog bruikbaar? Nee dus; daar trokken gister spontaan de scheuren in bij een testritje. Kon ik nog effe gauw een ander voorbandje rogggelen vandaag. Nouja, ga ik in ieder geval met vers rubber op pad (Stonemaster achter, Enduro Comp 6 voor)

Achja, is het ooit anders? :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Vandaag de minder stoere inkopen gedaan:

2 blikken
Afbeelding

2 blikken
Afbeelding

10 afbakstokbroden
Afbeelding

1 pallet:
Afbeelding

Ik heb stad en land ( in ons durp ) afgezocht naar een nieuwe drinkzak met slang maar niet gevonden. Die moet ik dus nog scoren bij de decathlon.
Gelukkig is een andere brabo daar vandaag geweest en gaf i bij terugkomst een mailtje dat i keileuk spul daar ingekocht had..................
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Ja Leo,.................
Van je vriendjes moet je t hebben nie :roll:
Mar ze hebbe er inderdaad unne slurpzak bij de Dechatlon :mrgreen:
Gij ward toh nie zo knap als die nou mee geweest is
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Ik heb helaas geen tijd gehad om mijn biggetje alpen klaar te maken
Dus woensdagavond maar even een andere koppeling en bandjes op de ww (woon werk) big gooien en dan geloof ik het wel.
have BIG fun

D.F.M.T.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

joebar2dakar schreef:Gij ward toh nie zo knap als die nou mee geweest is
Hedde gij unnen Joebarin gescoord ?

Mar ik ben mir van de dizze: http://www.decathlon.nl/waterzak-2-lite ... 93719.html
( veul veur wennig )
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Zo, aanvliegroute ziet er inmiddels ook wel aardig uit. Leuke weggetjes die er in Google Streetview uitzien alsof ze redelijk opschieten mits er niet teveel campers en vrachtwagens in de weg rijden.

Afbeelding
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

KZie dat jou wegen sneeuwvrij zijn :wink: Komt heulemaal goed dus !

Droomde vannacht dat mijn koppelingskabel afbrak tijdens een van de ritten ( standaard ritueel in frankrijk voor mij :( ) dus die gaan we maar eens een reserve scoren.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Tripje voor 2014 ? ( of tussendoor ) : http://allroadmaniacs.nl/forum/index.ph ... #msg224205
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Straks hebben wij gewoon keimooi weer, mega-vergezichten en boeiende pukkels. Dan wil jij niet anders meer!

(ik denk alleen dat de datum van dit tripje wat aan de vroege kant is voor het gebied; de wintersporters zijn net weg.
De meeste hogere passen zijn zowiezo nog tot 15 juni gesloten. Officieel dan tenminste)
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

DaBit schreef:Straks hebben wij gewoon keimooi weer, mega-vergezichten en boeiende pukkels.
Dan hoop ik dat we jou gelijk moeten geven, maar heb er een hard hoofd in.
Denk dat 't een wintersport vakantie word,
Zal maar vast sneeuwkettingen regelen voor de Brabobus denk ik.
Vanmiddag ff gezocht op div web cams daar in de buurt maar t is allemaal sneeuw :oops:

Alp d'Huez

Briancon

Word erwten / bonensoep & chocomel weer denk ik :mrgreen:
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

joebar2dakar schreef: Vanmiddag ff gezocht op div web cams daar in de buurt maar t is allemaal sneeuw
Ik durf te wedden dat als je op 30 juli kijkt je dezelfde beelden krijgt :lol:

Ik keek vanmiddag naar de webcam van de camping in Briancon en het was toppie weer en meende zelfs al een paar van de groep te herkennen
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

Wel gek dat ze dan niet aan de schultenbrau zitten. :toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

en Leo is best aangekomen :lol:

En gaan jullie je nu weer druk maken om t weer? ach dan heb ik wel 2 gore-tex motor pakken te leen :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

zappa.suzuki schreef:en Leo is best aangekomen :lol:
Ik merk dat je me al lang niet meer in string gezien hebt :oops: :oops:
zappa.suzuki schreef:En gaan jullie je nu weer druk maken om t weer? ach dan heb ik wel 2 gore-tex motor pakken te leen :wink:
Ik maak me alleen druk over de temperatuur van mijn biertjes en de rest zien ik wel.
Vanaf dag 1 is het lachen gieren brullen geweest tijdens de BIGclubuitstapjes en ik verwacht nu niks anders.

Nog 2 dagen werken................... :toost:
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Ja, dat werken... Daar heb ik dus eigenlijk ginne kloot zin mir in.

'k heb met de Stonemaster nog even een paar geulen gegraven voor het geval ze kabels willen leggen: joehoe, leukleuk. Wegbandjes liggen er weer onder, check. Achterremblokken zijn ook vers, gemodificeerde blokken van een BMW GS. Extra noppenvoorwieltje gaat het 'm niet worden. Dat verse schijf en verse blokken in het begin niet zo geweldig remmen weet ik, maar de remkracht komt niet goed genoeg op gang om er 20-30% hellingen mee aan te durven vind ik. Eerst in NL maar wat mee kloten, voor deze vakantie maar terplekke bandje wisselen. Velg is toch al gebustst, dus een buts extra boeit ook niet. Nog wat bagagehaken op de kofferdeksels geschroefd, ge wit ut ooit nie wat ik nog voor lekkers tegenkom onderweg dat meemoet. Garmin is volgeplempt met de aanrijroute en wat tracks voor het geval we een sneeuwscooter kunnen huren ofzo.

Nog effe voer kopen voor die hongerige magen van jullie, nog een paar dagen werk uitzitten, en als het aan mij ligt zit ik vrijdagmiddag op de motor. 'k heb er zin in!
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

joebar2dakar schreef:
DaBit schreef:Straks hebben wij gewoon keimooi weer, mega-vergezichten en boeiende pukkels.
Dan hoop ik dat we jou gelijk moeten geven, maar heb er een hard hoofd in.
Denk dat 't een wintersport vakantie word,
Zal maar vast sneeuwkettingen regelen voor de Brabobus denk ik.
Vanmiddag ff gezocht op div web cams daar in de buurt maar t is allemaal sneeuw :oops:

Alp d'Huez

Briancon

Word erwten / bonensoep & chocomel weer denk ik :mrgreen:
Hee, dat zijn beelden van 29 april! We zijn een maand verder inmiddels.

OJ
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Recenter webcambeeld:

(skipiste Serre Chevalier)
Afbeelding

Daar doe ik het wel voor :)
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Veel plezier daar! hou de boel een beetje heel en niet te veel zuipen :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
ans
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 21, 2010 16:55
Locatie: Gieterveen

d`r is in ieder geval een flesje (1,5 Liter) wiskey mee, maar een ding scheelt, ze hebben de dag daarna een herkansing of ze zijn deze keer wijzer :P
Heel veel plezier jongens!
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) Het avontuur is begonnen :mrgreen:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Plaats reactie