Startproblemen DR 800 S43a
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Doe eens even een link.kantelaar schreef:Ow nog iets ,
Ik was op google maps aan het rond kijken en langs de vaart rijden 2 motorrijders ter hoogte van jouw woning Jan !
Laat die zwart witte tl 1000 r nou (ik) zijn
ja doe eens link, hahahahaha
futurist
lijkt me ook leuk om te zien, een weg foto van jezelf.
vraag aan google dat ze je onzichtbaar maken (doen ze echt)
futurist
lijkt me ook leuk om te zien, een weg foto van jezelf.
vraag aan google dat ze je onzichtbaar maken (doen ze echt)
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Het waren toch de bougies .
Ik had nieuwe mee .
We hadden wel de carbs er uit gehaald en uitelkaar geschroeft , sproeiers vervangen en buizen, er zat wel een beetje troep in, alles schoongemaakt.
Dat hoeft voorlopig ook niet
Ik had nieuwe mee .
We hadden wel de carbs er uit gehaald en uitelkaar geschroeft , sproeiers vervangen en buizen, er zat wel een beetje troep in, alles schoongemaakt.
Dat hoeft voorlopig ook niet
Zandprutser 1e klas.
Veel rijplezier volgende week als de zon zich EINDELIJK laat zien en een extra pilsje voor Kantelaar en Edje de volgende meetingEdwin schreef:Mooi dat die het weer doet, en toch de bougies
Laatst gewijzigd door Leo op zo mei 26, 2013 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
De Big heeft weer een lesje in "back to basic" gegeven:
beginnen bij het begin. Ondanks het feit dat er "volgens mij"een goede vonk was, toch de bougies.
Weer een wijze les geleerd.
Kantelaar, bedankt voor je hulp, was leuk even samen sleutelen, een hoop geleerd.
beginnen bij het begin. Ondanks het feit dat er "volgens mij"een goede vonk was, toch de bougies.
Weer een wijze les geleerd.
Kantelaar, bedankt voor je hulp, was leuk even samen sleutelen, een hoop geleerd.
- de antrapper
DR-Big schreef:Ik heb eens (40 jaar geleden...) op mijn zündapp het (oude) circuit gerond. Ik kon overal vol gas rijden!
Ik zat toen in de "Kreidler" scene
Big Bigger Tiger en weer Big
-
de beste brommers
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik was in eerste instantie meer van de (hash)Puch, zeker in Den Haag was de Puch een cultuuruiting...
Maar nadat hij gestolen was, heb ik een Zündapp van de buurjongen gekocht. Daar ben ik nog meer naar Parijs geweest, later heb ik kort gereden op een auto. Daarna werd het fietsen...
OJ
Maar nadat hij gestolen was, heb ik een Zündapp van de buurjongen gekocht. Daar ben ik nog meer naar Parijs geweest, later heb ik kort gereden op een auto. Daarna werd het fietsen...
OJ