Het BIG cafe

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
de antrapper

:oops: uuhh ja , had ik wel even mogen zeggen,
vrouw antrapper is wat stug in de botten, en wat brandsporen van de luchtzakken, maar geen letsel, dat was natuurlijk het eerste
waar ik naar vroeg toen ze belde :D ,
Vrijdag expert, we zien wel, we zouden met de woonwagen op pad, weegt 1600 kg, maar met ons 2e voertuig gaat niet lukken,
die heeft geen trekhaak :mrgreen:
Bijlagen
800px-Chevrolet_Matiz_(M200)_rear_20100630.jpg
800px-Chevrolet_Matiz_(M200)_rear_20100630.jpg (119.39 KiB) 2898 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
zappa.suzuki

frankn schreef:
Thoran schreef: Als je wat meer over hebt voor een flesje is Blanton's Reserve ook wel een aanrader (hoewel technisch gezien het geen whiskey is maar bourbon...)
Als ik wat meer heb ga ik meestal voor een fijne single malt, maar ik zal het eens proberen. :toost:

Nu weer off-topic, volgens mij heb ik de verkeerde bobines, passen niet tussen de beugeltjes en zaten met tie-raps vast. Ook niet ideaal denk ik zo.
Als iemand (Zappa? :roll: ) nog wat heeft liggen hou ik me aanbevolen.

Dankzij geduld en goeie kruipolie (innotec) heb ik de originele collector er in een stuk af kunnen krijgen. :shock:
Ik denk dat-ie met een klein beetje werk, wil ik wel bij helpen, nog heel goed bruikbaar is.
Gratis af te halen dus.

Ga er pas wat aan doen bij belangstelling, dus hij is nog een beetje smutzig.
Heb er nog wel 2 denk ik
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
frankn

Toppie Zap, doe maar pb'tje wat je er voor wil hebben.
Als je er vanaf wilt tenminste. :wink:
Kan trouwens via xt club aan stalen werkbank komen met bankschroef
voor 6 tientjes. belangstelling?
Tis dat ik zelf geen plek meer heb...
Of mag hebben eigenlijk. :roll:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Leo

de antrapper schreef:vrouw antrapper is wat stug in de botten, en wat brandsporen van de luchtzakken, maar geen letsel, :
Gelukkig ! Tis een flinke klapper geweest zo te zien.
Andere bestuurder nog even gevraagd waarom ze rood voor groen aanzag ?
( er vanuit gaande dat er niet gebeld / gesmst / gefacebooked / gehyved / nieuwe batterijen ergens in gedaan / gelippenstift / gestokslorpt werd of weet ik veel wat ik allemaal zie als ikzelf op de brommer zit )

de antrapper schreef: Vrijdag expert, we zien wel, we zouden met de woonwagen op pad, weegt 1600 kg, maar met ons 2e voertuig gaat niet lukken,
die heeft geen trekhaak :mrgreen:
Zou het zo maar ineens kunnen dat je 27 en 29 april tijd hebt om een ritje te rijden :mrgreen:
Thoran

zappa.suzuki schreef:
frankn schreef:
Thoran schreef: Als je wat meer over hebt voor een flesje is Blanton's Reserve ook wel een aanrader (hoewel technisch gezien het geen whiskey is maar bourbon...)
Als ik wat meer heb ga ik meestal voor een fijne single malt, maar ik zal het eens proberen. :toost:

Nu weer off-topic, volgens mij heb ik de verkeerde bobines, passen niet tussen de beugeltjes en zaten met tie-raps vast. Ook niet ideaal denk ik zo.
Als iemand (Zappa? :roll: ) nog wat heeft liggen hou ik me aanbevolen.

Dankzij geduld en goeie kruipolie (innotec) heb ik de originele collector er in een stuk af kunnen krijgen. :shock:
Ik denk dat-ie met een klein beetje werk, wil ik wel bij helpen, nog heel goed bruikbaar is.
Gratis af te halen dus.

Ga er pas wat aan doen bij belangstelling, dus hij is nog een beetje smutzig.
Heb er nog wel 2 denk ik
Flessen Blanton's?
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Edwin
Contacteer:

Waarom denk ik nou toch aan Leo bij het zien hiervan

http://youtube.com/watch?v=BqOj-bSIS64

:zwaaien:
Assumption is the mother of all fuck ups
Leo

Edwin schreef:Waarom denk ik nou toch aan Leo bij het zien hiervan
Zeg het maar gewoon eerlijk Edje, je mist me enorm
:verliefd:
zappa.suzuki

frankn schreef:Toppie Zap, doe maar pb'tje wat je er voor wil hebben.
Als je er vanaf wilt tenminste. :wink:
Kan trouwens via xt club aan stalen werkbank komen met bankschroef
voor 6 tientjes. belangstelling?
Tis dat ik zelf geen plek meer heb...
Of mag hebben eigenlijk. :roll:
je hebt pb!
bert55

Eindelijk , de wielen zitten weer in de big, roestvrij stalen spaken gepolijste velgen en wat matzwart was opnieuw gespoten,banden nieuw (bridgestone) en lagers vervangen.

Tank gespoten , en morgen een lekker stuk rijden !! :D
Ouwe Reus

bert55 schreef:Eindelijk , de wielen zitten weer in de big, roestvrij stalen spaken gepolijste velgen en wat matzwart was opnieuw gespoten,banden nieuw (bridgestone) en lagers vervangen.

Tank gespoten , en morgen een lekker stuk rijden !! :D
Sta te :multi: om een paar foto's.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
bert55

Foto's , als het me lukt (via mijn dochter) ,zal ik wat foto's er op zetten, ben al blij dat de tekst lukt......
Leo

Ouwe Reus

Leo schreef:Owners review van een Skoda Fabia combi 12 tdi greenline
Dacht eerst...wat moeten wij nou met een review van een vierwieler, maar......briljant stukje :lol:.
Leo, je hebt weer een biertje verdient wat mij betreft :toost: !
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Leo

Ouwe Reus schreef: Leo, je hebt weer een biertje verdient wat mij betreft :toost: !
THX voor the thumps up want ik sta behoorlijk in de minpunten na mijn debacle bij de winterbikkelrit.
Leo

Het G-team ging vandaag een rondje rijden om de vernieuwde versie van een rit op GPS route te zetten.

Oorspronkelijk zouden we met zun 6n zijn maar het REGENDE afmeldingen waardoor de bikkels : Spgoesdakar / Kikker en ondergetekende de overgeblevene waren om de BIG eer te redden.

Bij de start bleek dat mijn zorgvuldig opgevangen liter water voor in de drinkzak zich al over de garagevloer verspreid had dus die bleef thuis en een flesje energie en een flesje ochtendurine van een uil maar in de rugzak gestoken.

Op naar het de benzinestation. Na de tank startte de BIG van Kikker niet meer. Na 10 minuten proefstarten zei ik voor de gein "zit er wel benzine in? " Kikker opende de tankdop en toen was er geen vacuum meer en konden we op weg.

Bij het wegrijden genoot ik van mijn nieuw geinstalleerde fietsteller van de Action. Heerlijk om weer te zien hoe hard we gaan en de afstand er meteen bij voor wanneer we moeten tanken.

Op het de route aangekomen zette Spgoesdakar zijn kwest 1 in werking en zag hij dat zijn kettinggeleider RIP was. Eraf geschroefd in de regen en aanvang met de rit gemaakt. 50 km verder in de regen even een tussenstop in de regen merkte Spgoesdakar dat de antenne van zijn Kwest 1 verdwenen was dus de route op track zetten kunnen we ook wel sjeeken.

Bij een tussenstop in de regen omdat de route veranderd was in verboden toegang merkte SPgoesdakar dat zijn drinkzak ook leeg was gedruppeld onder weg dus hij nam de ochtendurine van de uil van mij over. Na een sprinbult heeft mijn nieuwe action fietsteller de geest gegeven. Waarschijnlijk de klap bij het neerkomen was de nekslag.

Alle tussenliggende friettenten / restaurants zijn op maandag dicht dus weer 60km verder door de regen kwamen we bij een benzinepomp. FF tanken en omdat het voor de verandering toch regent maar meteen weer door.

Meteen het eerste zandpad rijdt Kikker lek. Voor uw beeldvorming : Kikker rijdt 1 keer in de 5 jaar een zandrit en dat was toen precies dezelfde rit als van vandaag en raadt eens wat er 5 jaar geleden gebeurde tijdens dezelfde rit ? Yep.

We lieten Kikker achter bij de benzinepomp voor zijn vrienden van de ANWB en reden in de zon verder.

We rijden de hoek om en waar de laatste keer een zandpad van een paar km lag en in er niks in de wijde omtrek te vinden was keken we nu tegen een snelweg en een mega industrieterrein aan. Duurt even voor je er aan gewend bent.

Route weer opgepakt en helemaal uitgereden in schitterend weer.

Leuk dagje geweest en voor herhaling vatbar in het najaar.
Edwin
Contacteer:

Hahaha, weer prachtig beschreven wat er allemaal mis, fout en kapot is gegaan, maar geheel in stijl van een rit die het over tien jaar nog steeds goed doet op een BBQ. Zat het met een smile te lezen. Hoe is het trouwens met Kikker afgelopen?
Assumption is the mother of all fuck ups
Leo

Edwin schreef: Hoe is het trouwens met Kikker afgelopen?
Ha jongens,

Goed thuisgekomen? De rit afgemaakt?
Hoe laat waren jullie thuis?

Ik ben nog even zoet geweest in Grubbenvorst.
De ANWB-man had bandenlichters en plakspul bij hem.
Dat zei hij tenminste.

Toen hij de band aan één kant over de velg gelepeld had begon hij aan de binnenband te trekken.
Die kon daar niet zo goed tegen en hij trok er een scheur in.
Das te groot om te plakken zei hij.
Daar was ik het wel mee eens.

Hij ging even bellen of er ergens in de buurt een goede maat binnenband op voorraad lag en..............
dat bleek nog zo te zijn ook, vlakbij in Lottum.

Daar zijn we samen in het ANWB-autootje naar toe gereden.
Daarna weer terug en monteren. Ging best goed.

Ook wel een aardige gast de ANWB-man.
Had zelf van zijn 10 jaar af crossmotors gereden.
Daarna ook alerlei motoren voor op de weg gehad.
Nu even niets, zit nu thuis met kinderen (ik weet wat dat is).
Vertelde ook dat zijn vader vorig jaar of zo nog naar de Noordkaap was gereden op een Varadero.

Leuk jullie weer eens te zien en fijn dat ik mee mocht.

Groeten en tot ziens,
Toon
zappa.suzuki

Leo schreef:Het G-team ging vandaag een rondje rijden om de vernieuwde versie van een rit op GPS route te zetten.

zijn Kwest 1 verdwenen was dus de route op track zetten kunnen we ook wel sjeeken.

Leuk dagje geweest en voor herhaling vatbar in het najaar.
Jammer dat de missie niet gelukt is en dat ik niet mee kon, moest vroeg thuis zijn dus maar ff wat minder vroeg opgestaan en iets dichter bij 215km offroad afgeraffeld in nog geen 5 uur totaal, 53.2km/u gemiddeld bewogen dus had een beetje haast maar wel lekker :wink:
[die route koste me met de big club 9 uur en alleen Hans H reed op t laatst nog mee :lol: ]

maar jammer van onze vriend, heeft ie nog geen nieuwe route, laat me ff weten waar ie kampeert, kijk ik ff of ik niet wat voor em heb :wink:

Oww, maar 23 druppels regen gezien :lol: :lol: :lol:
Leo

zappa.suzuki schreef: 215km offroad afgeraffeld in nog geen 5 uur totaal, 53.2km/u gemiddeld
En tussendoor heb je ons nog ff een SMS gestuurd waarin je ons uitlachtte dat wij tot op onze b.ll.n nat waren en jij zonnebrand moest halen bij het kruidvat.
zappa.suzuki

Yip! maar toch jammer dat we niet samen bollen konden, had ik wel een nat pak voor over gehad :wink:
Leo

Ik werk als enige Philipssupporter tussen een elftal aan ajaxcieden en dat gaat over en weer op positieve plaagmanier al jaren goed.
Soms uitdelen en soms incasseren zeg maar.

Vandaag kreeg ik deze persiflage in mijn mailbox en ik moet zeggen dat ik er echt om heb zitten lachen hoe goed i gemaakt is.
Leo

Vandaag recht voor de deur is mijn GSje officieel "ingereden" verklaard.
Op naar de 222.222 8)
111111.JPG
DR-Big
Contacteer:

Eerste servicebeurtje dan maar?
Leo

DR-Big schreef:Eerste servicebeurtje dan maar?
Yep. De Inrijolie kan eruit en de echte serieuze motorolie kan er nu op :wink:
Plaats reactie