Ik ben opzoek naar een DR 650 manual, kan iemand me een werkende link geven?
Groet,
RGV-DR
Werkplaats handboek DR 650 Rs (95)
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- Edwin
- Contacteer:
Dropbox link:
http://dl.dropbox.com/u/39454776/DR650% ... Manual.pdf
je kan kijken of dit wat is
Grz Edwin
http://dl.dropbox.com/u/39454776/DR650% ... Manual.pdf
je kan kijken of dit wat is
Grz Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
Zo, binnen drie uur twee keer antwoord op een vraag die eigenlijk niet in Het dr-big forum thuis hoort. Daar kunnen heel wat fora een puntje aan zuigen...
-
Zijn mensen met een DR 650 sr van het bouwjaar 93 hier ook welkom of is dit alleen maar voor DR BIG, mijn vorige motor was een dr BIG 800 , ik heb nu een andere motor dus zappa kent mij nog wel hoop ik, ps ik heb er nog eentje staan een DR 650 van 92 met een vastgelopen blok voor de rest is nog alles bruikbaar dus als iemand nog onderdelen zoek laat het maar weten alle kappen zijn blauw van kleur zonder stikkers zeer goed banden alles is nog goed alleen het blok niet meer
met vriendelijke groeten
met vriendelijke groeten
Nee.peter_alex schreef:Zijn mensen met een DR 650 sr van het bouwjaar 93 hier ook welkom
Wel DR650 sr van de jaren 1986 tot 1993 en 1994 totdat ze op waren.
kon het niet laten.
Mijn mening is dat je hier welkom bent zeker nadat je een DR800 gehad hebt maar dat er weinig voor de 650 te halen valt hier anders dan de algemene dingen die voor iedere brommer gelden.
Ik vrees dat je op het duitse forum de specifieke dingen moet halen of je doet net als wij , je richt je eigen DR600 - 650forum op hier na overleg met Freek ?
-
Hoi allex, welkom terug, natuurlijk mag je hier rond hangen en ik doe niet moeilijk als een vreemde eend mee wil bij 1 van mn rittenpeter_alex schreef:Zijn mensen met een DR 650 sr van het bouwjaar 93 hier ook welkom of is dit alleen maar voor DR BIG, mijn vorige motor was een dr BIG 800 , ik heb nu een andere motor dus zappa kent mij nog wel hoop ik, ps ik heb er nog eentje staan een DR 650 van 92 met een vastgelopen blok voor de rest is nog alles bruikbaar dus als iemand nog onderdelen zoek laat het maar weten alle kappen zijn blauw van kleur zonder stikkers zeer goed banden alles is nog goed alleen het blok niet meer
met vriendelijke groeten
Greetz, Zappa
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997