Hallo allemaal,
Er zijn plannen om enduro rijden/gidsen in het buitenland op te gaan starten.
Maar er zijn een aantal dingen/vragen.
Dus de vraag word bij de bron neer gelegd.
Het is ongeveer 1500km. rijden.
Hoe zouden de meesten van jullie komen? ( vliegtuig en motors op transport, busje, auto aanhanger )
accommodatie?: een (mooie) bungalow op een camping met een kamvuur en een kist bier of pak hem beet, 100,- meer kwijt, een pension en alles staat klaar.
wat verwacht jullie als je in het buitenland gaat rijden?
Ideeën zijn welkom!
Gr
enduro off road buitenland
Moderator: ghulst
1500 km vinden veel mensen ver om met auto, aanhanger/busje te rijden. Vliegen en motor op transport wordt dan weer heel snel heel duur. Eigenlijk net iets te ver weg. Verder bij offroad buiten land. Liefst een huis/bungelow. Er MOET een mogelijkheid zijn om motors binnen te stallen. Liefst een schuur met normale gereedschap erin. om te sleutelen. Alles geregeld is wel makkelijk. Dus vol pension ofzo. Ontbijt en avond eten. Smiddags zit je toch op de motor.
ik zelf denk :
1500 km heb ik er wel voor over om met de bus te gaan .
pension , stacaravan of zelfs een tent zou mij al goed zijn , kampvuurtje maakt het wel heel gezellig .
motor kan s nachts in de bus slapen , waarin ook gesleutelt kan worden .
kortom , als je voor de offroad rit komt doet voor mij de hele mikmak eromheen er niet zo toe.
1500 km heb ik er wel voor over om met de bus te gaan .
pension , stacaravan of zelfs een tent zou mij al goed zijn , kampvuurtje maakt het wel heel gezellig .
motor kan s nachts in de bus slapen , waarin ook gesleutelt kan worden .
kortom , als je voor de offroad rit komt doet voor mij de hele mikmak eromheen er niet zo toe.
4 strokes only !!
Hallo off road rijders,
Bedankt voor jullie reactie's!
Het is gewoon heel moeilijk om iets op te zetten, wanneer doe je iets goed.
Ik mag zelf graag op survival tocht gaan, in verschillende landen, en zelf dingen ontdekken en meemaken,
Zo is het idee is een aantal jaar geleden ontstaan, toen ik daar ben wezen rijden en helemaal entouchast was over dit gebied.
Ik heb mijn verhalen verteld aan vrienden en die zijn later mee gegaan om daar te rijden.
We sliepen op een camping, op een fantastische plek tegen de bossen aan.
Alles is daar voor elkaar, Mooie bungalow, ontbijt is daar te krijgen, motoren staan binnen (ruimte om te sleutelen), en zeer gastvrije camping eigenaren (nederlanders).
Ik heb zelf (nog) niet in een pension geslapen omdat ik het best heb/had op die camping.
Alleen liepen de meningen uiteen toen ik daar was met vrienden, de een zegt dat de camping super is en de ander dat een pension beter is qua luxe, maar aan luxe hangt een prijskaartje.
Vandaar dat ik een aantal vragen, bij jullie, op dit forum heb neer gelegd.
Bedankt voor jullie reactie's!
Het is gewoon heel moeilijk om iets op te zetten, wanneer doe je iets goed.
Ik mag zelf graag op survival tocht gaan, in verschillende landen, en zelf dingen ontdekken en meemaken,
Zo is het idee is een aantal jaar geleden ontstaan, toen ik daar ben wezen rijden en helemaal entouchast was over dit gebied.
Ik heb mijn verhalen verteld aan vrienden en die zijn later mee gegaan om daar te rijden.
We sliepen op een camping, op een fantastische plek tegen de bossen aan.
Alles is daar voor elkaar, Mooie bungalow, ontbijt is daar te krijgen, motoren staan binnen (ruimte om te sleutelen), en zeer gastvrije camping eigenaren (nederlanders).
Ik heb zelf (nog) niet in een pension geslapen omdat ik het best heb/had op die camping.
Alleen liepen de meningen uiteen toen ik daar was met vrienden, de een zegt dat de camping super is en de ander dat een pension beter is qua luxe, maar aan luxe hangt een prijskaartje.
Vandaar dat ik een aantal vragen, bij jullie, op dit forum heb neer gelegd.