beste mensen, de banden van mijn motor zijn ernstig aan vervanging toe aangezien het de fabrieksbanden uit 93 betreft.
ik heb meerdere banden van meerdere merken overwogen.
het gaat om een cagiva w16 met 34pk en 154kg.
nou trek ik het meest naar de dunlop k550 maar er staat dat dit voor lichte motorfietsen is tot 125cc.
naar mijn mening zit het gewicht en vermogen niet ver van een 125cc maar vroeg mij af hoe jullie erover denken.
maar nog veel belangrijker,zijn er mensen die ervaring hebben met deze band en zo ja wat is de mening.
ik ben iemand die zich meestal op de weg verplaatst op een gravel of bospaadje na.
http://www.dunlop.eu/dunlop_nlnl/mc/tyr ... d/K550.jsp
banden keuze
Moderator: ghulst
-
http://www.banden-pneus-online.nl/motor ... ,EXPLORER/
Beetje de zelfde band maar geschikt voor meer cc
Beetje de zelfde band maar geschikt voor meer cc
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Wauw jij doet 20 jaar met een setje banden,dat is pas duurzaamturbozoef schreef:beste mensen, de banden van mijn motor zijn ernstig aan vervanging toe aangezien het de fabrieksbanden uit 93 betreft.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
ik heb de motor sinds september en ben hem helemaal aan het nakijken.
ingescheurde olieleiding door verdroging en kapotte accu en meer van die kleine dingen.
de vorige eigenaar heeft er niet veel kilometers op gezet, ca.4900km.
en volgens mij alleen rechtuit over asfalt want de band was zo vierkant dat als je hem voorzichtig rechtop zet hij gewoon blijft staan.
vreemd is wel dat de banden uit 93 zijn met droogte scheuren en de fiets uit 98.
ingescheurde olieleiding door verdroging en kapotte accu en meer van die kleine dingen.
de vorige eigenaar heeft er niet veel kilometers op gezet, ca.4900km.
en volgens mij alleen rechtuit over asfalt want de band was zo vierkant dat als je hem voorzichtig rechtop zet hij gewoon blijft staan.
vreemd is wel dat de banden uit 93 zijn met droogte scheuren en de fiets uit 98.
Ha Mark, welkom hierzo!
Binnenkort frommelen we dat nieuwe leidingetje er wel even op. Als jij voor een nieuw oliefiltertje zorgt, dan heb ik nog 12 liter olie staan
Zodra ik mijn Big weer in rijdbare staat heb, gaan we wel even een vergelijkend waren onderzoek doen
Binnenkort frommelen we dat nieuwe leidingetje er wel even op. Als jij voor een nieuw oliefiltertje zorgt, dan heb ik nog 12 liter olie staan
Zodra ik mijn Big weer in rijdbare staat heb, gaan we wel even een vergelijkend waren onderzoek doen