werk

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

zitten toch in het cafe dus vraagje:wat voor een werk doen jullie?
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Ha Rudi,

een nieuwsgierig vraagje stellen en er zelf zijn eigen bezigheid ("student" volgens zijn profiel) niet bij vermelden :lol:

In elk geval zal je een grote variabiliteit aan beroepen/bezigheden tegenkomen vermoed ik.

Ikzelf zal het goede voorbeeld geven door als eerste te antwoorden :
ik ben directeur van een grote supermarkt (82 personeelsleden) die deel uitmaakt van de Carrefour-groep.

Jo VdB
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

hahah inderdaad vergeten
zit zelf op de mts autotechniek (in apeldoorn) 2e jaar
Gebruikersavatar
peewee
Berichten: 120
Lid geworden op: do jun 13, 2002 12:44
Locatie: Den Bosch

Hey Rudi,

De veelzijdigheid zal je inderdaad opvallen. Hier echter niet.

Gewoon commercieel/techneut bagger en offshore.
Richard (xr600)

Volgens mijn ouders doe ik "iets met computers". En volgens m'n ouders doe ik dat ook heel goed, en heb ik een hele goede baan, want ik heb immers een lease bakkie en loop in pak :lol:
Richard (XR600)

Maar voor de mensen die het echt interesseren; ik ben consultant bij een softwarehuis in Hilversum, we bouwen leuke dingen voor bijna alle publieke omroepen en wat commerciele. M'n werkomgeving is erg leuk, de "automatiseringsbranche" (of de IT zoals sommige dat noemen) is daarintegen een branche waar je niet in wil werken op het moment, in tegenstelling tot een aantal jaar geleden, toen in deze branche de sky the limit leek. :shock:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Richard (XR600) schreef:Maar voor de mensen die het echt interesseren; ik ben consultant bij een softwarehuis in Hilversum, we bouwen leuke dingen voor bijna alle publieke omroepen en wat commerciele. M'n werkomgeving is erg leuk, de "automatiseringsbranche" (of de IT zoals sommige dat noemen) is daarintegen een branche waar je niet in wil werken op het moment, in tegenstelling tot een aantal jaar geleden, toen in deze branche de sky the limit leek. :shock:
Mijn vader zij een aantal jaar geleden al dat de goudentijden over zouden gaan (dat it gebeuren)

Vader is trouwens eigenaar van electrotechnisch ingenieurs bureau (rotwoord)
Richard

ach ja, het was ook wel een keer te verwachten, het instorten van de IT markt. En wat mij betreft maar goed ook.....het kaft is nu van het koren gescheiden, en is nu een branche als zovelen. :roll:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Ik zal er nog een nieuw beroep aan tovoegen:
Proces Operator in een chemisch bedrijf.
:zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

tovoegen moet toevoegen zijn maar dat begrijpen jullie denk ik wel he
(krijg je met dikke vingers op zo'n toetsenbord, dikke vingers zijn niet altijd makkelijk)
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

:idea: Als je een fout maakt in een bericht, kun je dat als geregistreerd gebruiker wijzigen.

Ik heb trouwens een grondverzetbedijf(je). Ik ben al meerdere malen met m'n graafmachine de crossbaan rondgeweest.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Ik ben monteur.

Ro
Afbeelding
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

freekknol schreef::idea: Als je een fout maakt in een bericht, kun je dat als geregistreerd gebruiker wijzigen.

Ik heb trouwens een grondverzetbedijf(je). Ik ben al meerdere malen met m'n graafmachine de crossbaan rondgeweest.
is dat nou sneller op crossbaan :mrgreen:
Arnaud
Berichten: 300
Lid geworden op: di sep 17, 2002 23:19
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ik heb nog een leuke: ben techneut die z'n handen niet vies hoeft te maken* en voor z'n baas de halve wereld rond mag reizen! (bewaar ik wel tot het weekend, om m'n CR250 weer onder de bagger vandaan te toveren na een dagje zweten...) :D
* gewoon een ander uitleggen hoe 'ie het moet doen..!
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

nieuwe toevoeging op de beroepenhoek
ik ben commercieel duiker in de in-en off-shore industrie 8) :toost:
doe wat je niet laten kunt
Richard

Koel, offshore duiker! Hoe ben je daar zo in terecht gekomen? Ben ooit bezig geweest om offshore duiker te worden, dwz; info ingewonnen. Na het lezen van de kosten van deze opleiding ben ik toch maar iets anders gaan doen :cry:
Piet Koerier

Mijn vader werkt bij Mc Donalds!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

john b schreef:nieuwe toevoeging op de beroepenhoek
ik ben commercieel duiker in de in-en off-shore industrie 8) :toost:
en wat houd dat in :lol: :roll:
Gast

Dit is het stoerste beroep wat je als man kunt bereiken.
Je duikt dan o.a in de nabijheid van booreilanden om onder water allerlei klussen te doen zoals lassen e.d aan pijpleidingen.
Alles wat te maken heeft met olieboringen enzo en je doet onder water levensgevaarlijke klussen waar ieder ander bagger voor in z'n broek schijt.
Je verdient bakken geld (wat je aan deze sport weer kunt uitgeven) maar er is geen ander beroep (vind ik) waar je je geld zo zuur verdiend als in dit vak.
Je verdiend je geld met de hoofdletters VERDIEND.
Een beroep die ontzettend veel respect en bewondering verdiend.
Ieder jongetje wil later brandweerman worden, nou brandweermannen mogen niet eens ruiken waar een duiker in de off shore industrie een scheet gelaten heeft !!!!!!!
Zelfs niet als je vader bij Mc Donalds werkt (wel een hele leuke trouwens).
Chapeau. :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Er komen al zeer leuke beroepen langs, alleen mis ik nog wat dames.
ps:mijn beroep komt nog wel..... later.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gast

Heb jij een damesberoep dan??
Ik zag trouwens dat er bij techniek wederom een vraag was over die koppelingsplaten waar jij een tijdje geleden antwoord op gegeven heb.
Effe checken zou ik zo zeggen.
:P
Gast

op verzoek :D een bericht van een van de 'dames', ik ben dierenartsassistente... hmm, als je dit vergelijkt met een offshore duiker inderdaad wel een vrouwelijk beroep :wink:
Gast

Hoi hardwerkende lieden,

Hier een salarisadministrateur op een Suzuki DR BIG.

Groot salaris op een grote fiets dus :wink:


De Neus
Gast

Husky girl,

Wil jij deze laatste man even een prikje geven??
Grote motor (Big) en grote mond
Geintje :P
Plaats reactie