Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Kmoest een remleiding vervangen en mijn knutselkunsten zijn niet van dien aard dat ik zo`n leiding zelf veilig in mekaar durfde te schroeven en al surfend kwam ik hier uit.
In alle kleurtjes die u maar wilt te krijgen afgeperst in de fabriek
In alle kleurtjes die u maar wilt te krijgen afgeperst in de fabriek
Ik zou bij het zien van deze advertentie bijna in de verleiding raken om er een motor bij te nemen Voor weinig lekker raggen op een oude Italliaan. Ik heb trouwens geen idee of het een beetje leuke machines zijn, ik vind ze gewoon stoer
Leuk (moet ik alleen eerst een XR400 aanschaffen...)
Wat ik aan foto`s zie van een groeve en dergelijke heb ik ook DRBIGrijders op de foto zien doen in België (was erniet bij).Lijkt me dus te doen.DR-Big schreef:Leuk (moet ik alleen eerst een XR400 aanschaffen...)
En tegen die tijd hoop ik mijn project af te hebben, is de xr400 exit en moet ik zelf ook op de BIG die afgraving in
't Is maar goed dat ik veel te weinig geld op de bankrekening heb staan, anders was ik er nog wel eens serieus achteraan gegaanRammelbak schreef:Ik zou bij het zien van deze advertentie bijna in de verleiding raken om er een motor bij te nemen Voor weinig lekker raggen op een oude Italliaan. Ik heb trouwens geen idee of het een beetje leuke machines zijn, ik vind ze gewoon stoer
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
heb vanmorgen gezwijnd
wat te laat van huis en met behoorlijk lomp wangedrag langs de file voor de coen,
werd helaas wel gespot door oom agent die mij langs de kant zette en vriendelijk verzocht dit voortaan wat socialer te doen.
en ik kwam er van af met een waarschuwing, heel vriendelijke actie want ze hadden het echt duur kunnen maken.
dus de warme douche gaat naar...................tsja ik weet de naam niet meer, maar die agenten dus
wat te laat van huis en met behoorlijk lomp wangedrag langs de file voor de coen,
werd helaas wel gespot door oom agent die mij langs de kant zette en vriendelijk verzocht dit voortaan wat socialer te doen.
en ik kwam er van af met een waarschuwing, heel vriendelijke actie want ze hadden het echt duur kunnen maken.
dus de warme douche gaat naar...................tsja ik weet de naam niet meer, maar die agenten dus
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Ik ook!
mooi dat jij ook gematst werd
mooi dat jij ook gematst werd
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Maar je mag toch met je motor langs de file? Dat doe ik dagelijks.
OJ
OJ
Hier begint het ook licht te worden.bert55 schreef:"hier" is in de omgeving van delft (z.h.),net terug van een rondje op de kleine big (650)in een stralend zonnetje !!!
Kweet alleen niet of het de zon is die ik al een halfjaar niet gezien heb of dat het de lampen van de auto van de buren zijn.
Schijtweer
Ik sta al de hele middag in mijn t-shirt in de tuin te sleutelen. Pas nu betrekt de lucht. Spring is in the airbert55 schreef:"hier" is in de omgeving van delft (z.h.),net terug van een rondje op de kleine big (650)in een stralend zonnetje !!!
- de antrapper
Zon? Wasda?
Big Bigger Tiger en weer Big
N'avond.
Weet iemand met welke benaming ik moet googlen als ik een ketting met zo'n visje als sluiting wil?
Op motowebshop zie ik een paar staan met open klinkschakel maar dat betekent toch dat je die als nog moet vast klinken ?
Of weet iemand een adresje die setjes verkoopt met vis sluiting voor de SR43?
Weet iemand met welke benaming ik moet googlen als ik een ketting met zo'n visje als sluiting wil?
Op motowebshop zie ik een paar staan met open klinkschakel maar dat betekent toch dat je die als nog moet vast klinken ?
Of weet iemand een adresje die setjes verkoopt met vis sluiting voor de SR43?
Zandprutser 1e klas.
Als je vantevoren mailt dat je er een los visje bij wilt krijg je die bijgeleverd.kantelaar schreef:Of weet iemand een adresje die setjes verkoopt met vis sluiting voor de SR43?
Hier kan je kiezen welke je wilt ( prijsvergelijkend waren onderzoek ) http://www.dr-big-shop.de/BIG_Antrieb.html
Zoek eens op sluitschakel, sluitschalm, schalm. Ik kreeg een sluitschakel bij mijn DID ketting. Ik geloof dat ik hem bij Louis had gekocht.
OJ
OJ
- de antrapper
Nou valt dat klinken ook wel mee, dreveltje, 2 hamers en iemand met een groot hart, die het dreveltje vasthoud
als jij een klap met de hamer geeft
HanD
als jij een klap met de hamer geeft
HanD
Big Bigger Tiger en weer Big