De BMCC Westerbork organiseerd weer een otr, en wel op 24 maart.
Voor info http://www.motordrenthe.nl/.
Off Road BMCC Westerbork 24maart
Moderator: ghulst
- de crossgoeroe
ik bun dr bie
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
Tis me nog even te ver rijden vanaf hierro.
Ik ben benieuwd naar het film materiaal!
Ik ben benieuwd naar het film materiaal!
KTM en/of HONDA
Word weer super .We hebben de hele week mooi droog weer gehad dus een mooie droge rit.Tot Zondag allemaal.
- Bijlagen
-
- 2013-03-22 16.32.08.jpg (178.01 KiB) 4589 keer bekeken
-
- 2013-03-22 12.03.31.jpg (180.18 KiB) 4589 keer bekeken
Eind van de middag de rit voorgereden is echt super 45 km .Morgen vroeg eerst schoon filter zetten.Zegt wel genoeg denk over de omstandigheden hier in drenthe.
Ondanks de gure wind is het goed te doen je word goed warm tijdens het rijden.En halverwege bij het stukje extreem is nog een soep stop dus komt allen en heb veel plezier .
Ondanks de gure wind is het goed te doen je word goed warm tijdens het rijden.En halverwege bij het stukje extreem is nog een soep stop dus komt allen en heb veel plezier .
Heerlijk gereden, niet koud gehad, ondergrond was wat hard maar dit is ook een mooie ervaring, tweede ronde verkeerd gereden waardoor we bijna opnieuw begonnen.
dus lekker 2 3/4 ronde gereden.
organisatie en vrijwilligers bedankt.
dus lekker 2 3/4 ronde gereden.
organisatie en vrijwilligers bedankt.
Heb maar 1 ronde gereden.
Mijn ene kamaraad motor kapot en de andere kamaraad kwijt geraakt en die was dus op de bevroren grond hard onderuit gegaan met een schouder kapot.
Jammer dat de grond bevroren was want de rit was super uitgezet.
Met de vorst en de wind was het gevaarlijk vandaag maar ik ben heel gebleven.
Wel gefilmpt maar de camera niet goed afgesteld dus geen bruikbaar beeldmatriaal.
Organisatie bedankt en hopelijk volgend jaar beter weer.
Mijn ene kamaraad motor kapot en de andere kamaraad kwijt geraakt en die was dus op de bevroren grond hard onderuit gegaan met een schouder kapot.
Jammer dat de grond bevroren was want de rit was super uitgezet.
Met de vorst en de wind was het gevaarlijk vandaag maar ik ben heel gebleven.
Wel gefilmpt maar de camera niet goed afgesteld dus geen bruikbaar beeldmatriaal.
Organisatie bedankt en hopelijk volgend jaar beter weer.
Fuck de 4 takt (-:
- de crossgoeroe
Ik vond het een mooie rit,ben 3 keer rond geweest en heb genoten...
je moest wel wat anders rijden dan normaal maar het was goed te doen
ik had de handkappen wat extra ingepakt en heb het zelfs nog goed warm gekregen.
iedereen die eraan meegewerkt heeft om dit weer mogelijk te maken....BEDANKT....en volgens mij hebben de vrijwilligers die buiten moesten zijn het kouder gehad dan de rijders
je moest wel wat anders rijden dan normaal maar het was goed te doen
ik had de handkappen wat extra ingepakt en heb het zelfs nog goed warm gekregen.
iedereen die eraan meegewerkt heeft om dit weer mogelijk te maken....BEDANKT....en volgens mij hebben de vrijwilligers die buiten moesten zijn het kouder gehad dan de rijders
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Hierbij willen wij iedereen bedanken die zich hebben ingezet de afgelopen dagen om onze rit te kunnen organiseren. Het was zeker geen pretje om het allemaal uit te zetten,daarom waren wij als club blij dat er toch 650 man aan de start verschenen. Wat mij betreft allemaal bikkels!! De wat minder gelukkigen wensen wij veel beterschap. De walletjes in de bochten waren van het voorrijden zaterdag maar helaas van zaterdag op zondag iets te veel vorst.Op naar volgend jaar.
Groet 2T Fan
Groet 2T Fan
-
ik ben een paar fotografen tegen gekomen maar kan niks vinden??
wie weet waar je de foto's kan bekijken alvast bedankt
en ja jammer dat de ondergrond hard was maar ja niks aan te doen
rit was super uitgezet volgend jaar beter weer .
wie weet waar je de foto's kan bekijken alvast bedankt
en ja jammer dat de ondergrond hard was maar ja niks aan te doen
rit was super uitgezet volgend jaar beter weer .