Beste mensen
Toen ik me motor aan het schoon maken was kwam ik er achter dat er speling was op me voorwiel .
Ik heb de lagers vervangen en nu blijft er nog steeds een beetje speling opzitten .
Mijn vraag was hoe kan dit of hoe kan ik het verhelpen ?
Gr.
Speling voorwiel ktm 525
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 24
- Lid geworden op: wo sep 14, 2011 21:33
Zit er geen speling tussen naaf en lager?
Als je een vastgelopen lager hebt gehad wil dit wel eens ingevreten zijn.
Ik heb dit probleem met een achterwiel van een sx 2010 ,dus als er iemand nog een naaf/wiel heeft staan/liggen , een pm is welkom!
Als je een vastgelopen lager hebt gehad wil dit wel eens ingevreten zijn.
Ik heb dit probleem met een achterwiel van een sx 2010 ,dus als er iemand nog een naaf/wiel heeft staan/liggen , een pm is welkom!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo feb 20, 2013 22:53
Ik heb zo' gevoel van wel , hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Gr.
Gr.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: wo feb 20, 2013 22:53
Beste boppers
Wat is de maat van de voorwiel en daarmee bedoel ik hoe groot is het asmaat?
Al vast bedankt .
Gr.
Wat is de maat van de voorwiel en daarmee bedoel ik hoe groot is het asmaat?
Al vast bedankt .
Gr.
Als het lager los in de naaf ligt is dit relatief eenvoudig op te lossen door de naaf een beetje uit te draaien en hier een bus in te persen en de originele lagermaat weer in de bus te persen of een lager zoeken met een iets grotere buitenmaat
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Pff das moeilijk doen, als het lager los in het huis ligt er uit halen en een nieuwe er in doen met lagerlocktite
maar t is een origineel wiel met originele vulbussen? en niet de bus tussen de lagers in het wiel vergeten?
maar t is een origineel wiel met originele vulbussen? en niet de bus tussen de lagers in het wiel vergeten?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
zappa.suzuki schreef:Pff das moeilijk doen, als het lager los in het huis ligt er uit halen en een nieuwe er in doen met lagerlocktite
maar t is een origineel wiel met originele vulbussen? en niet de bus tussen de lagers in het wiel vergeten?
lager loctite is een lap middel , een bus in het gat persen en het originele gat er weer in terug draaien is het beste en betrouwbaarste . het is wel meer werk , maar ik neem aan dat je goed wilt hebben.
lagerloctite is in de metaal hetzelfde als purschuim en kit in de bouw .
BIERTAKT crossen en zuupn