Zoals het hoort zal ik mij ook even voorstellen.
Ik ben Tom, ik woon in Wetteren (dat is in België, vlak bij Gent) , ben 39 jaar jong en rij sinds mijn 18de met de motor.
Ik heb leren rijden met mijn vader zijn K 100 RT , heb vervolgens mijn 1ste reis gedaan in het Zwarte Woud (met voorlopig rijbewijs, mag wel niet maar ja er mag zo veel niet hé ) met een K 75 S , wat mij uitermate goed is bevallen en vervolgens heb ik mij een occasie R 1000 GS en toen reed ik wekelijks 1000 km (woon-werkverkeer) en na een aantal jaren heb ik mij een R 1100 S gekocht.
Deze motor heb ik spijtig genoeg verkocht na de aankoop van een woning een 9-tal jaar geleden (kwestie van prioriteiten stellen ). Maar na jaren de motorfiets te hebben gemist en mijn motorgevoelens te hebben onderdrukt, ben ik 2 jaar geleden toch terug gezwicht voor het alomgekende motor-virus en heb ik mij terug een occasie R 1150 GS gekocht en hoop met deze motor terug veel reis- en rij plezier te hebben , zoals dit vroeger het geval was.
Heb vorig jaar met de 1150 GS naar Marokko geweest om wat pistes onveilig te maken
Het was enorm goed meegevallen en het smaakte naar nog meer .
Ik kon er nog niet genoeg van krijgen en daarom heb ik mij eind van vorig jaar een 2de hands Husqvarna TE 450 gekocht, om nog wat meer te kunnen off-roaden.
Tot in den draai.
Tommeken