Aanmeld mailadres 'DrBig Goes Franse Alpen'

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
DR-Big
Contacteer:

Zo af en toe lijkt het voorjaar te gaan worden (hoewel, dit weekend sneeuw...), maar juni begint natuurlijk steeds dichterbij te komen.

Totnutoe hebben we lijstjes met deelnemers gemaakt in het lekkermaaktopic, maar we gaan over te de echte aanmelding :-)

Ik wil eind maart contact gaan opnemen met de camping voor het huren van een stacaravan. http://www.camping5vallees.com/

Als iemand iets anders vindt in de vorm van een vrijstaand huis oid, vind ik ook goed, zolang de kosten niet uit de klauw lopen. Moet wel een beetje crisisbudget vakantie zijn.

Die dingen kostten vorig jaar zo'n 700 euro per stuk. Daar kan 8 man in. Reken dus op 100 euro voor de camping per persoon. Gaan we met meer dan 8 man, dan komt er een caravan bij of er moeten ook tentkampeerders bij zitten. Die betalen dan gewoon zelf hun plek.

Ik heb een aanmeldmailadres gemaakt:

reis-franse-alpen@drbigclubholland.nl

Hiermee kan je je aanmelden. Maar let op! Als je je via mail aanmeldt, dan betaal je ook mee, of je nou meegaat of niet :-) Er is geen annuleringsclausule...

Ik zal de aanmelders ook via mail op de hoogte houden van de vorderingen en eventuele verzoeken om betaling.

Salut et au revoir

OJ
Leo

la première notification !
DR-Big
Contacteer:

Ah oui mon amis.

Mon chers, le premier inscription et arrive. Nous sommes avec deux. C'est obligatoir de parle francias dans ce sujet de conversation.

He en dat uit mijn hoofd! Excusez moi, dans mon tête... :P
Leo

DR-Big schreef:..mon tête...
Bij deze woorden zullen de meeste hier wel een beeld hebben :wink:
DR-Big
Contacteer:

Hee, het is tête, geen tetten...

:lol:
DR-Big
Contacteer:

Altijd handig om te weten:

NL: Die tieten zijn geweldig. - FR: Elle a des nichons incroyables !
eRDeeWee

google vertaal kan soms grappig zijn...
Je moet dit maar eens in het Engels vertalen: mijn buurvrouw heeft mooie mezen en een dikke ezel en haar man heeft een grote haan...
Soit...
Je suis inscrit
Zwaailicht

Mij gaat het niet lukken mee te rijden.
In de eerste plaats al heel veel ritten geboekt, maar belangrijker is dat de planning bij een van mijn klanten onzeker is.

Als het wel gaat lukken, dan meld ik me nog. Risico's e.d. zijn uiteraard voor mijn eigen rekening :shock:
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
futurist

volgens de berichtjes op dit draadje zijn jullie nog maar met z'n tweetjes..............
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
DR-Big
Contacteer:

Nee, de deelnemers hebben zich per mail aangemeld. Effe een berichtje op het forum is wat vrijblijvend, wie zich bij mij per mail aanmeld, gaat mee en betaalt mee.
Plaats reactie