BIG aankoop
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- Edwin
- Contacteer:
Zoals een wijs man ooit zei:
Du pain, du vin et du boursain
Du pain, du vin et du boursain
- Bijlagen
-
- wijsman.jpg (6.79 KiB) 4146 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Edwin op di jan 29, 2013 07:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Assumption is the mother of all fuck ups
frankn schreef:We hebben hem, de tolk voor de franse alpen tocht!
Als je mij als tolk neemt vrees ik dat we met zun allen wel eens op heeeeele vreemde plekken uit kunnen komen tijdens de viva la France trip
En ik krijg dit echt niet uitgelegd aan jullie ega`s.
Ik ben de franse taal totaal niet machtig en gebruikte vanmiddag : deze om antwoord te geven.
Maar wat ik schreef was : je moet voor dit koffertje in de winkel zelf zijn en niet op de site kijken.
Laatst eindelijk een paar mooie SIDI offroad laarzen gekocht. Eigenlijk zou ik er voor m'n verkering ook een stel moeten kopen
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper
Frans? welke Frans?
Big Bigger Tiger en weer Big
Tasje er bij voor ...................je weet wel wieOuwe Reus schreef:Laatst eindelijk een paar mooie SIDI offroad laarzen gekocht. Eigenlijk zou ik er voor m'n verkering ook een stel moeten kopen
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
vandaag m'n elektronische ontsteking met digitaal geregelde vervroeging binnengekregen voor mijn XT500.
komt nog wel wat huisvlijt bij kijken, maar denk dat ik hem wel op de plek van de puntjes kan krijgen.
15 verschillende curves, niet slecht voor 125 eurie
komt nog wel wat huisvlijt bij kijken, maar denk dat ik hem wel op de plek van de puntjes kan krijgen.
15 verschillende curves, niet slecht voor 125 eurie
- Bijlagen
-
- ontsteking.jpg (119.98 KiB) 3992 keer bekeken
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Hee, dat soort dingen bouw ik ook:
Alleen zijn het bij mij gitaareffecten
Alleen zijn het bij mij gitaareffecten
Ik heb in mijn XS een electronische ontsteking. Setje kan je zo kopen. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Ik heb dit http://sideburnmag.blogspot.nl/2012/04/ ... -fiah.html Ik heb geen diode als accu, maar een echte batterij. Is overigens alleen voor de ontsteking, want kick-only.
OJ
OJ
Neusje van de BIG duikt te veel naar mijn zin bij het remmen. En al die berichtjes over schokbrekers de afgelopen tijd....
Daarom besteld nieuwe oliekeringen, olie en een set nieuwe (progressieve) voorkvorkveren. Om geen half werk te verrichten ook de achterkant niet vergeten. Revisie van de schokbreker plus een zwaardere veer kost een aardige duit. Maar moet toch gebeuren. Daarom voor een paar tientjes "meer" een splinternieuwe after-market besteld. Dáááááág vakantiegeld.
Dingen liggen helaas niet standaard op de plank, dus moet helaas nog een paar weken wachten voor ik er lol aan heb.
Daarom besteld nieuwe oliekeringen, olie en een set nieuwe (progressieve) voorkvorkveren. Om geen half werk te verrichten ook de achterkant niet vergeten. Revisie van de schokbreker plus een zwaardere veer kost een aardige duit. Maar moet toch gebeuren. Daarom voor een paar tientjes "meer" een splinternieuwe after-market besteld. Dáááááág vakantiegeld.
Dingen liggen helaas niet standaard op de plank, dus moet helaas nog een paar weken wachten voor ik er lol aan heb.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper
Voor de prutsers onder ons, net gescoord bij de Xenos (ja ik moest mee naar binnen)
een ledlooplamp. 4,95 , veel licht, stroef, lijkt een beetje waterdicht, +/- 20 cm , haakje en magneetje.
een ledlooplamp. 4,95 , veel licht, stroef, lijkt een beetje waterdicht, +/- 20 cm , haakje en magneetje.
- Bijlagen
-
- IMG_1727.JPG (51.43 KiB) 3856 keer bekeken
Batterij of opladen? Ik heb een paar van die ledlooplampen in de schuur. Dan is er altijd wel een leeg of vol.
- de antrapper
Batterij 3x. AA, voor hobby ken dat net
http://www.leboncoin.fr/motos/443004330.htm?ca=12_s
Kwam ik toevallig tegen,voor de eigenbouwers onder jullie...
Kwam ik toevallig tegen,voor de eigenbouwers onder jullie...
de laatste zijn gemaakt in 1997
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Wellicht interessant voor iemand hier. Een Big SR42 met nog niet zoveel kilometer op de teller. Niet te koop, maar te ruil.