Tja....noppenforum...Ehmmmmmmmmm............
Help Edwin de winter door!!
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
En lekker warm over de orenfrankn schreef:Nou, onder dat afdakje kun je wel sleutelen.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
jammer het ging zo goed hier
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Contacteer:
Om de wijze woorden van Churandy Martina te quoten:
IK BEN BLIJ
Vandaag eindelijk een zonnetje en dochter ziek. Dus niet naar mijn werk en tijd over
Probleem was dat die wel startte, maar dan gelijk weer uitviel. Heb de linker bougie vervangen en nu start die weer prima. Kan ik weer met de motor naar mijn werk en de file's voorbij rijden.
Allemaal weer bedankt voor het meedenken
Edwin
IK BEN BLIJ
Vandaag eindelijk een zonnetje en dochter ziek. Dus niet naar mijn werk en tijd over
Probleem was dat die wel startte, maar dan gelijk weer uitviel. Heb de linker bougie vervangen en nu start die weer prima. Kan ik weer met de motor naar mijn werk en de file's voorbij rijden.
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
eehhhh, wat hebben wij gedaan dan, alleen morele steun toch.
ok graag gedaan
futurist
ok graag gedaan
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Edwin schreef:Om de wijze woorden van Churandy Martina te quoten:
IK BEN BLIJ
Edwin
Wij ook blij!
Wist je waarschijnlijk al lang maar je had zeker geen zin in de kou
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Jo Edwin,
Ik weet niet of er budget en of ruimte is bij je maar soms zie je wel eens van die tuinhuisjes "voorbij komen" voor een schappelijke prijs.
Zou dat iets zijn voor je als sleutelhok ?
Wij willen wel meehelpen hout stapelen / sjouwen voor een BBQ.
Ik weet niet of er budget en of ruimte is bij je maar soms zie je wel eens van die tuinhuisjes "voorbij komen" voor een schappelijke prijs.
Zou dat iets zijn voor je als sleutelhok ?
Wij willen wel meehelpen hout stapelen / sjouwen voor een BBQ.
- de antrapper
incl BB motor?
- Bijlagen
-
- df4.jpg (51.04 KiB) 2129 keer bekeken
- Edwin
- Contacteer:
@Leo,
Mijn ruimte in de tuin is vrij beperkt maar heb er wel over na zitten denken. Zal de maat eens opnemen wat er maximaal zou kunnen staan met goedkeuring van de vrouw Dan eens kijken wat zo'n houten keet moet kosten.
@ouwe reus,
Voordat ik de bougie verving heb ik de motor zo'n dertig keer gestart...even lopen en weer afslaan. Bougie vervangen en startte daarna prima en bleef netjes lopen. Echter met de testrit heb ik een paar kilometer een slecht lopende Big...alsof die zwaar verzopen was (wat zou kunnen met het vele starten). Hierna liep de Big zoals het hoort, alleen duurde het wel lang.
Als het morgen niet al te slecht weer is, gaan we het nog een keer testen en kijken of ik dan hetzelfde probleem heb bij het wegrijden.
De winter is nog niet voorbij hahaha
Mijn ruimte in de tuin is vrij beperkt maar heb er wel over na zitten denken. Zal de maat eens opnemen wat er maximaal zou kunnen staan met goedkeuring van de vrouw Dan eens kijken wat zo'n houten keet moet kosten.
@ouwe reus,
Voordat ik de bougie verving heb ik de motor zo'n dertig keer gestart...even lopen en weer afslaan. Bougie vervangen en startte daarna prima en bleef netjes lopen. Echter met de testrit heb ik een paar kilometer een slecht lopende Big...alsof die zwaar verzopen was (wat zou kunnen met het vele starten). Hierna liep de Big zoals het hoort, alleen duurde het wel lang.
Als het morgen niet al te slecht weer is, gaan we het nog een keer testen en kijken of ik dan hetzelfde probleem heb bij het wegrijden.
De winter is nog niet voorbij hahaha
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper
Ideaal voor de tuinmeubelen, vogelhuisjes, BBQ en tal van andere zaken die de winter moeten overlevenEdwin schreef:@Leo,
en O ja de Big kan er ook mooi in, gaskacheltje, wat licht, krukje