ik zou voor een 300 gaan zijn veel sterker en makkelijker te rijdenthumper schreef:Wij zijn nog aan het twijfelen.
Of zo 1 of een ktm300 ..... ?
Vraag me ook af hoe sterk ie is op lage toeren, dat is ook de reden om voor een 300 te gaan.
Toch handig met het langzame werk.
Husqvarna WR250 verkocht
Moderator: ghulst
nee ik ben niet getrouwd mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen!
Haast niet, alleen een nieuw membraan, andere vork (qua werking gelijk), vanaf 2011 een andere ontsteking (die slechter is).
De verschillen zijn niet echt een verbetering, (het membraan een beetje).
Mocht je dit willen veranderen dan kan dat voor niet al te veel geld (niet dat het nodig is, mijn motor loopt uitstekend).
Ik heb ook nog rode voorkappen erbij, mocht iemand het blauw niet mooi vinden.
De verschillen zijn niet echt een verbetering, (het membraan een beetje).
Mocht je dit willen veranderen dan kan dat voor niet al te veel geld (niet dat het nodig is, mijn motor loopt uitstekend).
Ik heb ook nog rode voorkappen erbij, mocht iemand het blauw niet mooi vinden.
Nieuwe handvaten, zijn wel aan te raden!
De komende tijd geen omkijken naar, alles is in orde.
Pas nieuwe vorkdichtingen, en olie, link en achterbrug volledige revisie (dus veert zo als het hoort).
Motorisch ook in orde, originele nieuwe Husqvarna zuiger (zit er nu zo'n 17uur in dus kan nog een hele tijd mee), oude zuiger zit er bij als bewijs (ook die is nog mooi, geen krasse enkel zuigerveren versleten).
De komende tijd geen omkijken naar, alles is in orde.
Pas nieuwe vorkdichtingen, en olie, link en achterbrug volledige revisie (dus veert zo als het hoort).
Motorisch ook in orde, originele nieuwe Husqvarna zuiger (zit er nu zo'n 17uur in dus kan nog een hele tijd mee), oude zuiger zit er bij als bewijs (ook die is nog mooi, geen krasse enkel zuigerveren versleten).