voor mij zijn 26 januari en 9/10 februari mogelijk, natuurlijk warm en droog

polletje doen ?
Ouwe reus ; alles mogelijk
Zwaailicht ; 9/10 feb.
DR-Big ; 9/10 feb.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
26/1 voor mij helaas niet, maar wel de twee dagen in febBIG88 schreef:er schijnt hier voor wat behoefte aanwezig te zijn dacht ik zo tussen de regels door te lezen![]()
voor mij zijn 26 januari en 9/10 februari mogelijk, natuurlijk warm en droog![]()
polletje doen ?
Ouwe reus ; alles mogelijk
Oei, denk niet dat ik zo snel benkom je dan met een blok onder je arm, of moet het blok er nog uit ?
Ik ben van de partij. Neem de 800 mee en idd mijn nieuwe achterveerBIG88 schreef:Iets met spijkers en koppen enzo.
wat ik er zo uit haal is 10 feb. het "ideaal"
so be it, roept u maar, wie komt....................c.q. wie wil het adres ?
tot zo ver iets met een blok en iets met een achterveer
Voor mij niet nodig. Wie komen er die dag?BIG88 schreef:iemand behoefte aan vroeger dan 09:00 ?
He Futurist. Vervelend te horen man!futurist schreef:Hier nog zo iets, de klachten van mijn vrouw van haar rug zijn zo progressief toegenomen dat er door de chirurg in Antwerpen is besloten haar maandag as te opereren (3e keer in nog geen 2 jaar)
jullie zullen begrijpen dat ik daarom dit weekend graag thuis wil blijven. ik baal er echt van en zij piept echt nooit als ik er weer eens een hele dag of heel weekend op uit ben, maar nu wil ik zelf niet. niet omdat ik jullie niet lief vind of zo, nee gezelligheid troef, maar helaas
greetz Futurist