Ein Schlüsseltag ist Geil ! Wieder ins Landsmeer und Umgebung ?de antrapper schreef: Ein schlüsseltag
Hat jemand etwas von Abteilung Landsmeer gehört ?
Ist ein Bisschen stille an die Überkannt nicht ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ich werde Mahl vorbei fahren undvaum BIG-Baum rattelnLeo schreef:Ein Schlüsseltag ist Geil ! Wieder ins Landsmeer und Umgebung ?de antrapper schreef: Ein schlüsseltag
Hat jemand etwas von Abteilung Landsmeer gehört ?
Ist ein Bisschen stille an die Überkannt nicht ?
Had die aanbieder een paar dagen geleden al benaderd of hij ook naar NL wil verzenden, gaf hij aan dat iemand al "Nu kopen" had geselecteerd. Volgens mij is die optie er helemaal niet....ben jij mij voor geweest Zappa?Aub niet op de kettingset bieden
YouTube filmpje met geluid voor ons allen??Ouwe Reus schreef:Ziet er helemaal niet verkeerd uit . Maar is de decibel-killer "echt"? Kan mij eigenlijk niet goed voorstellen dat zo'n klein gat voldoende is om het geblaf van de 750cc te verwerken door de enorme tegendruk....
Goeie tip, zal ik zeker doenBIG88 schreef:voor degenen die nu een blok gesplitst hebben, haal ook even de oliepomp uit elkaar.
als ooit het zeefje verkeerd om gemonteerd is kan de pomp beschadigd zijn en blijf je de rest van het big leven lagers vervangen.