Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Onder zijn schuilnaam "Hans D" heb ik hem gespot bij de buren !
De eerste stap is gezet en het gaat helemaal goedkomen met hem
Hij heeft vandaag meegereden met de club om alvast de geur van blauw wit op te snuiven.
1. Tailcat
2. PHS (ovb)
3. eon
4. Jaap5
5. Old-timer
6. Chip
7. Mr. M en Claas (dan weten jullie alvast hoe hij heet )
8. Too
9. HansD
10.The Headless Horseman
11. AleXR
Ik zet mijn geld op de F800GS in de nabije toekomst
wat wedden jullie ?
De eerste stap is gezet en het gaat helemaal goedkomen met hem
Hij heeft vandaag meegereden met de club om alvast de geur van blauw wit op te snuiven.
1. Tailcat
2. PHS (ovb)
3. eon
4. Jaap5
5. Old-timer
6. Chip
7. Mr. M en Claas (dan weten jullie alvast hoe hij heet )
8. Too
9. HansD
10.The Headless Horseman
11. AleXR
Ik zet mijn geld op de F800GS in de nabije toekomst
wat wedden jullie ?
- de antrapper
Was weer erg leuk, klubje van 15 of zo, lekker sturen over de mooie veluwe, en onderweg Alex geholpen de
koppeling van zijn GS weer gangbaar te maken.
Ik vertoef wel vaker tussen de GS"en dan kunnen ze zien hoe het ook kan als een Tiger meerijdt
En ik kan na de koffie heel makkelijk m'n motor weer terug vinden
Ben bijna 2 jaar lid van die club, en 1 ding weet ik zeker, tegen het GS virus heb ik genoeg antiestoffen,
ik rij Tiger
En het ritje starte bij mij om de hoek
HansD
koppeling van zijn GS weer gangbaar te maken.
Ik vertoef wel vaker tussen de GS"en dan kunnen ze zien hoe het ook kan als een Tiger meerijdt
En ik kan na de koffie heel makkelijk m'n motor weer terug vinden
Ben bijna 2 jaar lid van die club, en 1 ding weet ik zeker, tegen het GS virus heb ik genoeg antiestoffen,
ik rij Tiger
En het ritje starte bij mij om de hoek
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
de antrapper schreef:En ik kan na de koffie heel makkelijk m'n motor weer terug vinden
We zullen zien..............na 3 jaar in BMWrook rondrijdend was ik omde antrapper schreef:Ben bijna 2 jaar lid van die club, en 1 ding weet ik zeker, tegen het GS virus heb ik genoeg antiestoffen,
ik rij Tiger
Even wat stimulatie:
Vind ik nog steeds de mooiste motor,
Mocht ik OOIT het geld er voor hebben dan..............
Mocht ik OOIT het geld er voor hebben dan..............
- de antrapper
Rij maar eens op een 3 cylinder, dan weet je dat zo'n GS echt iets van vroeger is
HansD
nb; die snavel blijft een mooi ding, maarja die is dan ook niet van BMW
HansD
nb; die snavel blijft een mooi ding, maarja die is dan ook niet van BMW
Geef er nou gewoon aan toe Hans............je bent gewoon de volgende die op een GS overstapt...... relaxxxxx........de antrapper schreef: Rij maar eens op een 3 cylinder, dan weet je dat zo'n GS echt iets van vroeger is
HansD. nb; die snavel blijft een mooi ding, maarja die is dan ook niet van BMW
- de antrapper
Als het toch geld mag kosten , dan doe deze maar,
en voor jouw een kwartiertje rijden en je weet waarover ik praat,
http://www.brabantmotors.nl/Proefrit.htm
en voor jouw een kwartiertje rijden en je weet waarover ik praat,
http://www.brabantmotors.nl/Proefrit.htm
- Bijlagen
-
- triumph-tiger-800xc-08.jpg (57.4 KiB) 3534 keer bekeken
Zo eentje heb ik mogen uitproberen tijdens onze Serious Request actie. op zich best een goed ding, geeft geen klap verkeerd. Maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd. Geef mij maar een mooie karakterfiets als een DR800. Vooral wanneer ie voorzien is van injectieLeo schreef:de antrapper schreef:En ik kan na de koffie heel makkelijk m'n motor weer terug vinden
We zullen zien..............na 3 jaar in BMWrook rondrijdend was ik omde antrapper schreef:Ben bijna 2 jaar lid van die club, en 1 ding weet ik zeker, tegen het GS virus heb ik genoeg antiestoffen,
ik rij Tiger
Even wat stimulatie:
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
in deze moet ik "HansD" gelijk geven, eens op zo'n 3 pitter gereden is er eigenlijk niks anders. ik heb alleen een RSV voor op het circuit omdat ik mijn ouwe botten niet meer te lang op zo'n Daytona 675 krijg gevouwen en mijn onwijs gave Daytona 955i gewoon geen echte circuit fiets is. ik rijd nog steeds mijn Futura omdat die iets meer sportief rijden (touren) toe laat (het is tenslotten een RSV) als mijn Sprint ST (en er meer goede zitruimte is voor vrouwlief). het is gewoon nooit van een nieuwe Sprint gekomen omdat de Futura voldoet. proefrijden op een 800 XC begin ik maar niet aan want dan gaan de Dr Biggen er ook waarschijnlijk uit.
zo een 3 cilinder is just best of both worlds, agile as an 4 cilinder en bottom power of a 2 cilinder.
greetz Futurist
zo een 3 cilinder is just best of both worlds, agile as an 4 cilinder en bottom power of a 2 cilinder.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hey, ik zie dat ik volgende week mijn vijf jarig jubileum op dit forum moet vieren........
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Tis hier het cafe Cor.futurist schreef:in deze moet ik "HansD" gelijk geven
Wat hier geschreven wordt moet je niet serieus nemen.
Eenieder moet hier vooral zijn eigestuh juiste merk nuttigen en bijbehorende borrelnootjes.
En verander eens rap je avatar Antrapper want je rijdt met mijn nummers ! Verrekte snotaap dat je er bent !
- de antrapper
Te laat heb het al op canvas uitgeprint en in een lijst in de woonkamer hangen,Leo schreef: Wat hier geschreven wordt moet je niet serieus nemen.
Eenieder moet hier vooral zijn eigestuh juiste merk nuttigen en bijbehorende borrelnootjes.
En verander eens rap je avatar Antrapper want je rijdt met mijn nummers ! Verrekte snotaap dat je er bent !
en wat die avatar betreft, van de 7 miljard bewoners op aarde kan er ook maar één weer zitten te.......
-
Vandaag met mijn buddy Geoffrey heerlijk gereden in de omgeving van Eindhoven. Behoorlijk veel plassen en blubber, maar toch ook heerlijke stukken bos en zand.
Schitterend weer, geen wind, zon, geen regen ..... wat wil een mens nog meer ???
Op een bepaald stuk, 20 km voor het einde, maakte ik alleen een verkeerde keuze. Ipv toch maar door een grote poel water te rijden, koos ik ervoor om er langs te rijden
Kwam goed vast te zitten!
Gelukkig is Geoffrey beresterk en hadden we de BIG er redelijk snel weer uit.
Schitterend weer, geen wind, zon, geen regen ..... wat wil een mens nog meer ???
Op een bepaald stuk, 20 km voor het einde, maakte ik alleen een verkeerde keuze. Ipv toch maar door een grote poel water te rijden, koos ik ervoor om er langs te rijden
Kwam goed vast te zitten!
Gelukkig is Geoffrey beresterk en hadden we de BIG er redelijk snel weer uit.
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hoe lang mag je ze lenen bij zo`n proefritje ?de antrapper schreef:http://www.brabantmotors.nl/Proefrit.htm
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... pNKjK7leRw
- de antrapper
Ik weet niet, ik heb hem nou ruim 2 jaarLeo schreef:Hoe lang mag je ze lenen bij zo`n proefritje ?de antrapper schreef:http://www.brabantmotors.nl/Proefrit.htm
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... pNKjK7leRw
maar dat is particulier, bij zo'n motorzaak weet ik niet hoe lang het
duurt voordat ze je gevonden hebben
Levert wel mooie plaatjes op....en aan zo'n buddy heb je tenminste wat .Op een bepaald stuk, 20 km voor het einde, maakte ik alleen een verkeerde keuze. Ipv toch maar door een grote poel water te rijden, koos ik ervoor om er langs te rijden
Kwam goed vast te zitten
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Kweet dat dit het BIG forum is, maar aangezien jullie warme gevoelens hebben voor de f800gs, beken ik hierbij (ook) warme gevoelens voor de Multistrada van Ducati....ben ik hier de enige ?
Ver boven mijn budget, maar zou er best een willen hebben!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
je bent niet alleen!Ouwe Reus schreef:Kweet dat dit het BIG forum is, maar aangezien jullie warme gevoelens hebben voor de f800gs, beken ik hierbij (ook) warme gevoelens voor de Multistrada van Ducati....ben ik hier de enige ?
maar dan zal je dit ook wel wat vinden.
- Bijlagen
-
- ducati_terra_mostro.jpg (136.59 KiB) 3437 keer bekeken
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
hey hey, het moet niet te gek worden hier, trouwens wij beminnen onze big ook voor het oude motorgevoel, maw geen geld om iets fatsoenlijks te rijden en dan maar een motor waar je zelf nog wat aan kan doen.
dus niet te veel vervuiling met droom motoren, ik zou dadelijk ook n og naar wat anders uit gaan kijken bij het zien van al dat moois, geen van beiden iets voor mij hoor zo'n Stukgaatie. (geld helaas nog steeds, loop maar eens wat fora af, het wordt alleen met de mantel der liefde bedekt, net zoals wij dat doen, alleen is die van ons tenminste nog echt betaalbaar te repareren)
greetz Futurist
FIJNE JAARWISSELING EN EEN GOED BEGIN VAN 2013
dus niet te veel vervuiling met droom motoren, ik zou dadelijk ook n og naar wat anders uit gaan kijken bij het zien van al dat moois, geen van beiden iets voor mij hoor zo'n Stukgaatie. (geld helaas nog steeds, loop maar eens wat fora af, het wordt alleen met de mantel der liefde bedekt, net zoals wij dat doen, alleen is die van ons tenminste nog echt betaalbaar te repareren)
greetz Futurist
FIJNE JAARWISSELING EN EEN GOED BEGIN VAN 2013
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
Ik snappemOuwe Reus schreef: en aan zo'n buddy heb je tenminste wat .
ik zit maar op die foto's te turen wat er zo bijzonder aan je buddy is, maar het gaat
niet om het zadel
Da kom ik lees te veul verhale van Leo
HansD
-
Haha .... lig dubbel op de bank. HansD neem van moi (HansG) een lekkere of tweede antrapper schreef:Ik snappemOuwe Reus schreef: en aan zo'n buddy heb je tenminste wat .
ik zit maar op die foto's te turen wat er zo bijzonder aan je buddy is, maar het gaat
niet om het zadel
HansD
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
-
Yep, iedereen een goed en gezond 2013 en natuurlijk vele kilometers
Gr, Hans