waar mag je offroad rijden met een zelfbouw auto ( want een vriend vriend heeft er een)
dus zonder apk en verzekering
maar een baanverzekering is geen probleem
eventueel een baan huren maar waar kan dat
offroad rijden
Moderator: ghulst
Je bedoelt rijden op een baan? (afgezet gebied waar crossen legaal is!)
Of offroad rijden? (zandwegen, akkers enz..)
Voor het eerste zou ik niet weten waar je met een auto een baan op kunt, zoek eens op 4x4 banen (Strand Eindhoven...).
Voor offroad, nergens want je hebt geen verzekering en de auto is niet gekeurd. Of je moet zelf over een akker bezitten dan zou je dat kunnen proberen zonder overlast te veroorzaken.
Voor het eerste zou ik niet weten waar je met een auto een baan op kunt, zoek eens op 4x4 banen (Strand Eindhoven...).
Voor offroad, nergens want je hebt geen verzekering en de auto is niet gekeurd. Of je moet zelf over een akker bezitten dan zou je dat kunnen proberen zonder overlast te veroorzaken.
dat is dus het probleem bij de 4x4 banen wort hij er uitgegooit want het is een 2wd maar in iedergeval bedanktdavito schreef:Je bedoelt rijden op een baan? (afgezet gebied waar crossen legaal is!)