carberateurplobleem ktm 450 exc

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
milko
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 00:14
Locatie: haarlem

Hallo ik heb een exc 450 uit 2003 en heb deze een jaar niet gebruikt, om hem weer goed te laten lopen heb ik de tank , tankfilter en carberateur geheel gereinigd.
er zat best wel van die opgedroogde groene resttroep in de carb. (verdampte benzine?)
Ik had geen ultrasoonreiniger dus alles met ontvetter en luchtdruk.
Alle standaard waarden ingesteld volgens het werkplaatsboek
de benzine spuit goed als ik door de inlaat kijk.(acceleratiepomp)
Maar hij start niet als ik hem koud aan wil trappen.
wel als ik er een beetje startspray of ontvetter er inspuit dan loopt hij metteen en als hij warm is.
zit er misschien iets niet goed met de lucht/regelschoef of startsproeier.
verder nooit problemen gehad.
wie helpt mij?
wagenaarjimmy
Berichten: 15
Lid geworden op: ma nov 19, 2012 13:51

werk je choke wel
milko
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 00:14
Locatie: haarlem

Ik trek hem wel uit en hij heeft het voorheen wel gedaan is hier een trucje voor? om te controleren, dat luistert bij een 4t soms erg nauw.
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

hey Mil ..

luchtregelschroef staat anderhalf a 1en driekwart slag uitgedraait . (lijkt me niet dat die van stilstaan verdraait)
alle sproeiers ( vooral start sproeier) goed door geprikt ? ik gebruik er een remkabeltje voor , even pellen en erdoorheen ragen , werkt perfect . ... anders ff eraf slopen en naar hillegom komen waar je pilsje (inmiddels niet meer koud) op je staat te wachten. 8)
4 strokes only !!
milko
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 00:14
Locatie: haarlem

Hey bar
kom je uit een grot kruipen of zo of is je belabbonnementje niet verlengd (geintje)
leuk weer wat van je te horen. Ik ga nog even ragen en sta waarschijnlijk opeens voor je deur en ik neem me eigen bier mee goed.
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

Zucht .... Mil ik ben blij te lezen dat je je oranje ros nog niet hebt ingeruilt voor een Harley-Parkinson

ik denk dat ik niet zou kunnen wennen aan het *poepe-kak poepe-kak poepe-kak* geluid .
4 strokes only !!
Plaats reactie