KTM 360 sx '98 kopen?

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Guillaume

Hallo,

ik wil al wat langer een andere motor gaan halen, en nou kreeg ik een aanbod van een KTM 360 uit '98. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben en wat technische gegevens hiervan weten? En weet er ook iemand welke vervangende kappensets er op zouden kunnen. Bijvoorbeeld 2001 model kappen ofzo?

Ik wil deze dus gaan halen als vervanging op een Yamaha 125 met een blok van 1990. Dit zal dus wel een flinke verandering worden, op niveau van wendbaarheid en kracht, maar toch denk ik dat het wel makkelijker zal rijden als m'n 125, zeker door het feit dat ik ook niet zo ervaren ben.

Ik rij trouwens enkel maar cross op de baan, en pak af en toe es een wedstrijdje mee.

Groeten, Guillaume

Afbeelding

Dit is btw wel een 380, maar ik geloof dat ze er ongeveer hetzelfde uit zien.
Rudy
Contacteer:

T is een beetje een combinatie tussen een 250 en een 500 he , modern frame met een blok wat qua topvermogen een heel eind tegen een 500 aan komt (verwacht ik iig :lol: ).
Over de qualiteit van die dingen weet ik niets , kappen passen volgens mij wel :D
lodemx

que motorgedeelte is dat zeker een goed motoke, 't gaat zelfs heel hard...360cc tweetakt is toch niet te onderschatten :)
veel plezier ermee (als je m koopt natuurlijk :))
Guillaume

Het is idd een beetje combi tussen een 500 en 250. :)

Voldoende vermogen iig, en ik rij ook weleens op een 380 en dat loopt ook best leuk moet ik zeggen. :D

Maar ik denk dat ik er maar voor ga, maar eerst ff m'n 125 verkopen die overigens al voor de 4e keer een nieuwe onsteking nodig heeft :?
Gelukkig kan ik daar 2e hands snel aan komen, maar toch...
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
pantah81

Een 360 combineert als het ware 'the best of both worlds', de kracht van een 500 en de soepelheid van een 250. Ik weet nog dat Maico in '87 met een 320 op de markt is gekomen en dat was een super machientje. Op de vaak kleine omlopen bij amateurbonden deed die goed zijn deel.
Plaats reactie