Oh yeah; Enduro gekocht!

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kingcoder

Na twee jaar lol gehad te hebben met een '90 DR800 waarbij ik steeds verder ging en gewoon ertegenaan liep dat ik meer wilde dan de motor kon of waar 'ie ooit voor bedoelt was heb ik dan eindelijk de stap genomen en de motor verkocht en er een Kawasaki KLX450r voor gekocht. Mét kenteken natuurlijk. Helemaal heppiedepeppie. Volgende week zaterdag kan ik 'm ophalen. Ik heb er natuurlijk een proefritje mee gemaakt en nou nou dat is echt geen vergelijk met die DR he. Wat een powerrrrr.... :) Dat wordt zekerweten ff wennen!

Ik heb nou al zin om 'm mee te nemen naar Bilstain (want dáár liep ik er dus tegen aan dat de DR er niet zo geschikt voor is).
KLX450R '06, XRV750 '02 en ZZR1400 '12
zappa.suzuki

gefeliciteerd! hoop dat je je Big niet gaat missen :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
frans

Hier krijg je geen spijt van!

gr v Frans (die nog immer veel plezier heeft met de KLX650R)
Kingcoder

Neu spijt niet maar de DR ga ik wel missen want het is een heerlijke fiets om lekker met een vaartje van zeg 80 over binnenweggetjes te toeren. Voor in het echte zand zal ik 'm niet snel aanraden: te zwaar. Maar ongelofelijk wat je ermee kunt; Wie wel eens in Bilstain geweest is; de meeste hellingen kwam ik op. Grootste probleem was vaak het gewicht van de motor: uiteraard bij vallen maar ook bij listige manoeuvres.
KLX450R '06, XRV750 '02 en ZZR1400 '12
Plaats reactie