Afbreken en opbouwen

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

futurist

Yesssss, ik heb in het bovenste gedeelte van Zweden maar genoeg off road kunnen rijden langs van die (fucking) moose, gewoon op de navigatei "kortste route"ingeven tussen twee plaatsen 150km uit elkaar en de fun begint vanzelf.
ik ben accoord Dr Big goes to the North 2014
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
de antrapper

8) Enkele reis Noordkaap 3500 km :cry:
er zal dichterbij toch ook wel een zandpaadje zijn hoop ik :mrgreen:
In de binnenlanden van Spanje heb je nog een zonnetje temimste, en geen muggen :toost:

HansD
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
futurist

Beste Hans D,
jij moet als zowat de oudste bewoner van dit forum, nata bene ex Bigger, toch ook de romantiek missen van vroeguh dat motor rijden vooral eerst leuk en daarna AFZIEN moest zijn. je was toch die loner die ondanks de kou (en beter weten in) gewoon naar de motor rai in februari op de motor ging, die op vakantie ging op de motor (tegen beter weten in) dan maar geen luchtbed mee nam omdat daar eigenlijk geen plaats meer voor was ivm de reserve onderdelen die mee moesten, want je was toch al zo kapot na die 1100 km naar het zuiden dat je voor dood in je tentje plofte, en was jij ook niet die motor rijder die naar je vriendinnetje ging op de motor, haar 's avonds naar huis bracht en de bochten voor haar huis met de voetsteunen over de grond schraapte terwijl haar pa een bloedhekel had aan die k*t motorrijders, of niet dan.............. Wat maakt het dan uit dat je 3500 km nutteloos op dat ding gaat zitten muggen kauwen als je maar met je motormaten op stap ben. (met enige ironie en zelfspot)(in het geheel niet autobiografisch)
futurist
PS het gaat toch niet om het doel van je vakantie, het gaat toch om de rit er naar toe......
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
de antrapper

8)
Hoi Futurist
Helemaal mee eens, ik geniet ook met volle teugen van de avonturen die jij en anderen meegemaakt hebben,
en nog gaan meemaken.
Maar in die tijd was ik druk bezig 3 studerende kinderen te ondehouden en het huis te betalen met 2 banen,
Ook nog in de tijd dat ik op dringend verzoek van mijn baas regelmatig in een tent moest verblijven bij X ondernul,
en dan bij het zoeken naar een "nieuwe camping"er steevast geen vervoer was :mrgreen:
Die tijd lonkte het avontuur niet zo, moet ik zeggen, dus als de motortrip in de buurt van de warme kachel eindigte vond
ik dat niet te erg.
De de echte avonturen liggen niet in mijn voorland, maar ik kan wel met heel veel plezier de verhalen lezen van
jou en gelijkgestemden van de avonturen die jullie meemaken, heerlijk.
Nog een paar jaar en dan heeft mijn baas genoeg van mij en gaat mij het beste wensen, dat zal ook de tijd zijn
dat ik eindelijk tijd genoeg heb om voorzichtig op avontuur te gaan, en dat betekend zelfreddend en boven nul.
Vandaar ....... :toost:

HansD

Het grootste probleem wat ik nu heb, moet ik er een Big bijkopen?, want als ik de verhalen van Huls lees...... :lol:
DR-Big
Contacteer:

Je gaat op het Big forum vragen of je nog een Big moet kopen..... :cry:

Een paar jaar geleden zijn een stel biggers naar noorwegen geweest voor de Bukkerittet. Zo te zien http://youtu.be/3Nj11vgOWAI wordt die nog steeds gereden.

Ideetje voor 2014?

(filmpje duurt overigens 40 minuten :-) )
de antrapper

DR-Big schreef:Je gaat op het Big forum vragen of je nog een Big moet kopen..... :cry:
Schijten beren in het bos? is de Paus katholiek?
idd een beetje dom :oops:
Plaats reactie