Hi there
Zet het in je agenda: de off road rit van 11 november in Varsseveld.
Keuring, inschrijving, start en finish zijn bij café "de Radstake", Twenteroute 8, Heelweg/Varsseveld. Gelegen aan de N18 Varsseveld-Enschede. Komende vanaf de A18, na 3 km de borden volgen: linksaf de paralellweg op, veel sneller, minder oponthoud, geen verkeerslichten. Er is daar ruime parkeergelegenheid.
Ook het parkeerterrein bij het crosscircuit aan de overzijde van de weg is geopend. De (geluids)keuring en inschrijving is geopend vanaf 9.00 uur. Denk aan Uw rijbewijs, kentekenbewijs en zorg dat Uw motor aan alle eisen voldoet (geen crossbanden en max. 94 dBa, koplamp, goedgekeurde kentekenplaat en geen rijnummers). Wij zien graag deelnemers die zich als reglementair weggebruiker kunnen gedragen, toch proberen heeft geen zin, het houdt de boel alleen maar op. Ook tijdens de rit zal er een controle/geluidskeuring worden gehouden.
Start eerste deelnemer om 10.00 uur. Inschrijving geopend tot 12.00 uur.
Download vast het inschrijfformulier en vul deze in, dat scheelt veel tijd aan de inschrijftafel. Ook aanvragen van daglicenties kunnen hier gedownload worden.
Op deze rit is het KNMV Off Road Reglement van toepassing. De kosten voor deelname aan deze onder auspicien van de KNMV georganiseerde rit, zijn volgens het off road reglement der KNMV € 20,00 euro voor KNMV-licentiehouders. Off Road licenties kunnen normaal gesproken digitaal aangevraagd worden bij de KNMV, maar niet op de dag zelf. Er zijn wel KNMV-daglicenties te koop (indien U éénmalig wilt rijden), daglicenties zijn kosten € 18,-
Er is een zeer uitgebreide medische voorziening (veldhospitaal) aanwezig, met arts, verpleegkundigen en EHBO en nabij start en finish (ca. 2km) is er gelegenheid tot tanken. De lengte van de route is ruim 65 kilometer, nagenoeg alles is onverhard terrein, veel bospaden, weilanden, maislanden en zandwegen en aan het eind van de rit de mogelijkheid om de crossbaan links/rechts en zelf te rijden. Tankstation op de route op 40 km. De gehele route is bepijld.
Helaas is onze route NIET geschikt voor trikes of quads.
Starten kan tot 13.30 uur, daarna wordt meteen het traject gesloten, er is gelegenheid tot het afspuiten van de motor, op de wasplaats bij het circuit.
Ook het gezellige nieuwe clubhuis is geopend, de koffie klaar en de ballen zijn gaar.
http://www.vamac.nl - off road - documenten
Na afloop zal het nog gezellig toeven zijn op de after-party bij "de Radstake".
Infolijn: 0315-230783
Off Road Varsseveld zondag 11 november
Moderator: ghulst
Dit bord kom je morgen op de route tegen op ca. 40 km.
Tankstation met tweetakt olie om te mengen op voorraad.
Route rechtsaf nog ca. 25 km.
De route ligt er weer prachtig bij, tot morgen.
Groet Blauw.
Tankstation met tweetakt olie om te mengen op voorraad.
Route rechtsaf nog ca. 25 km.
De route ligt er weer prachtig bij, tot morgen.
Groet Blauw.
- Bijlagen
-
- Tankstop op ca. 40 KM
- Tankstop.jpg (195.28 KiB) 3078 keer bekeken
wr 400, xtz 660, xt 350
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: vr nov 14, 2008 18:50
- Contacteer:
Hallo offroad en endurorijders
De foto's van deze offroad rit komen online op www.fowi.oypo.nl
Heb op diverse locatie's foto's gemaakt waar u het bordje foto hebt zien staan.
Groeten Wiljan
De foto's van deze offroad rit komen online op www.fowi.oypo.nl
Heb op diverse locatie's foto's gemaakt waar u het bordje foto hebt zien staan.
Groeten Wiljan
CRF450X '08
Oei...FF mooi voor de camera op het achterwiel was niet zo'n succes dus...
Hoe is hij er vanaf gekomen?
Ikzelf heb ook maar 20min gereden. Motor begon erg in te houden en te stotteren, vervolgens viel die ook nog eens uit toen ik het weiland uitkwam.
Eieren voor mijn geld gekozen en teruggereden. Ik wil niet midden in een weiland stistaan 40km van de plek af.
Nu eerst maar uitzoeken wat er mis mee is.
Hoe is hij er vanaf gekomen?
Ikzelf heb ook maar 20min gereden. Motor begon erg in te houden en te stotteren, vervolgens viel die ook nog eens uit toen ik het weiland uitkwam.
Eieren voor mijn geld gekozen en teruggereden. Ik wil niet midden in een weiland stistaan 40km van de plek af.
Nu eerst maar uitzoeken wat er mis mee is.
verstand op nul en nadenken
Ik heb vandaag op verschillende plekken fotos gemaakt, die kun je via deze link bekijken http://www.oypo.nl/theocole
Varsseveld was mooi!...maar een beetje een pechdag voor mij..
Had de avond ervoor mijn sproeiertjes aangepast. Hoofdsproeier vna 175 naar 170 en stationair van 42 naar 38.. (ktm 380)
Geen tijd meer om uitvoerig te testen omdat het al donker was.. Klein stukje gereden en leek goed.
Bij Varsseveld ging de motor steeds harder stationair lopen. Op een gegeven moment begon ik gekke geluiden te horen en begon hij volgas te smoren op de akkers..
Had toen ongeveer een km of 30 gereden.. Met een pingelende motor terug gereden naar de auto... met de choke erop zodat hij wat meer brandstof kreeg. Snapte er niets van.. die nieuwe sproeiertjes kunnen toch niet zo'n verschil maken!
Maar mijn radiator bleek lek... mijn oversize tank had een gaatje in een van de buisjes geschuurd! Dus ik heb aardig wat KMtertjes volgas over de akkers gereden zonder kvs! Radiator gefixed, maar helaas er bouwde veel druk op in het koelcircuit. Koppakking seal weggesmolten.
Thuis de boel open gemaakt, en inderdaad. O-ring was weggesmolten. Daarnaast 1kras in de wand boven de uitlaatpoort, maar zeer minimaal gelukkig. Rest van de nicasil wand was nog prima.
Zuiger was wel aan vervanging toe. Er zat een Elko zuiger in.. speling 0.21mm
Powervalve heeft op een hoekpunt ook lichtjes de zuiger geraakt. Daar is ook het krasje in de cilinderwand door ontstaan denk ik, en niet direct door het rijden zonder kvs..
Daarnaast bleek mijn pas gereviseerde achterveer aan de bovenkant losgelopen te zijn! Zat geen locktite tussen! Wordt weer gefixed door de motorzaak gelukkig.
Nieuw wiseco zuigertje besteld en met een beetje geluk zondag weer rijden!
Had de avond ervoor mijn sproeiertjes aangepast. Hoofdsproeier vna 175 naar 170 en stationair van 42 naar 38.. (ktm 380)
Geen tijd meer om uitvoerig te testen omdat het al donker was.. Klein stukje gereden en leek goed.
Bij Varsseveld ging de motor steeds harder stationair lopen. Op een gegeven moment begon ik gekke geluiden te horen en begon hij volgas te smoren op de akkers..
Had toen ongeveer een km of 30 gereden.. Met een pingelende motor terug gereden naar de auto... met de choke erop zodat hij wat meer brandstof kreeg. Snapte er niets van.. die nieuwe sproeiertjes kunnen toch niet zo'n verschil maken!
Maar mijn radiator bleek lek... mijn oversize tank had een gaatje in een van de buisjes geschuurd! Dus ik heb aardig wat KMtertjes volgas over de akkers gereden zonder kvs! Radiator gefixed, maar helaas er bouwde veel druk op in het koelcircuit. Koppakking seal weggesmolten.
Thuis de boel open gemaakt, en inderdaad. O-ring was weggesmolten. Daarnaast 1kras in de wand boven de uitlaatpoort, maar zeer minimaal gelukkig. Rest van de nicasil wand was nog prima.
Zuiger was wel aan vervanging toe. Er zat een Elko zuiger in.. speling 0.21mm
Powervalve heeft op een hoekpunt ook lichtjes de zuiger geraakt. Daar is ook het krasje in de cilinderwand door ontstaan denk ik, en niet direct door het rijden zonder kvs..
Daarnaast bleek mijn pas gereviseerde achterveer aan de bovenkant losgelopen te zijn! Zat geen locktite tussen! Wordt weer gefixed door de motorzaak gelukkig.
Nieuw wiseco zuigertje besteld en met een beetje geluk zondag weer rijden!