Hallo,
Hoe hebben jullie gereden en waar zijn de foto's te vinden?
Ik heb 2 ronden gereden en had graag een 3rde gereden. Maar dat ging niet meer op.
Ik vond het een mooie en varierende route waar hoge snelheden haalbaar waren, maar daarin tegen heb ik ook de kruipdoor sluipdoor nog niet zo krap gehad .
Had nog veel gefilmd met verschillende camera posities en instellingen. Maar daar is 98% van mislukt .
Toch zijn er nog 3min beelden van de Go Pro op mijn achterspatbord in de weilanden!
https://vimeo.com/52334052
Mytracks noteerde:
1 ronde 44,15km
rijtijd: 1u27
gem snelheid 30km/h (die kruip door he ).
max snelheid 135,01km/u
OTR Ruurlo 2012
Moderator: ghulst
verstand op nul en nadenken
- de crossgoeroe
Ja, lekker gereden,3x rond geweest en was een mooie rit.
Ik hoop dat het wel weer goed gaat met de KTM rijder die op km 9 (bij de Morsdijk?)hard op het bouwland onderuit is gegaan...
beterschap van de 2 Yamaha rijders
en ook tot volgende week in Markelo
Ik hoop dat het wel weer goed gaat met de KTM rijder die op km 9 (bij de Morsdijk?)hard op het bouwland onderuit is gegaan...
beterschap van de 2 Yamaha rijders
en ook tot volgende week in Markelo
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
- Contacteer:
Mooi filmpje! Wel grappig om het eens van de andere zijde te bekijken!barry! schreef:Hallo,
Hoe hebben jullie gereden en waar zijn de foto's te vinden?
Ik heb 2 ronden gereden en had graag een 3rde gereden. Maar dat ging niet meer op.
Ik vond het een mooie en varierende route waar hoge snelheden haalbaar waren, maar daarin tegen heb ik ook de kruipdoor sluipdoor nog niet zo krap gehad .
Had nog veel gefilmd met verschillende camera posities en instellingen. Maar daar is 98% van mislukt .
Toch zijn er nog 3min beelden van de Go Pro op mijn achterspatbord in de weilanden!
https://vimeo.com/52334052
Mytracks noteerde:
1 ronde 44,15km
rijtijd: 1u27
gem snelheid 30km/h (die kruip door he ).
Foto's staan op www.fowi.oypo.nl
Tot in Markelo!
Groeten Wiljan
CRF450X '08
CRF450X '08
Mooi! Je houd het gas er lekker op, mag ik wel .
verstand op nul en nadenken