ritje Havelte

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

proemer
Berichten: 50
Lid geworden op: di aug 10, 2004 18:19
Locatie: Amersfoort

Re: ritje Havelte

Bericht door proemer »

Ik vond het reuze meevallen vandaag. Had veel erger verwacht en heb gewoon super kunnen rijden. Heerlijk vol die kombochtjes door in dat klapzand!!
Husaberg FE450 en straks een Beta 430 RR
barry!
Berichten: 679
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:30
Contacteer:

Re: ritje Havelte

Bericht door barry! »

divaha schreef:Waarom vind Havelte niet gewoon ergens tussen Mei en September plaats? Waarom moeten ze weer wachten totdat het met bakken uit de hemel komt en het prachtige terrein van Havelte een machine slijtageslag wordt.

En ja ik ken alle - het mais moet van het land - argumenten maar er is erg weinig mais op een tankbaan. Jammer dit......
Kennelijk ken je niet alle argumenten :wink: .
Ik sprak met een organisator van Steenwijk en die vertelde mij dat, zoals bij velen bekend, defensie terein sinds ong 2 jaar weer opengesteld is voor georganiseerde sport evenementen. 1 voorwaarde is daar echter aan dat er max 1 evenement per maand georganiseerd mag worden.
Grote kans dat in de zomermaanden b.v. 4x4 clubs data's hebben ingepland.
Steenwijk heeft pas dit jaar de off the road weer georganiseerd omdat het jaar er voor het te vroeg kwam voor de club.
verstand op nul en nadenken
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Re: ritje Havelte

Bericht door speedphreax »

Ah, dat is mooi.. dus volgend jaar kan de rit best in de zomer georganiseerd worden. Voor de 4x4 mannen maakt een beetje water toch niks uit. Die vinden het juist stoer om tot aan de snorkel door het water te waden
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
barry!
Berichten: 679
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:30
Contacteer:

Re: ritje Havelte

Bericht door barry! »

Stel het ze voor :lol: .
verstand op nul en nadenken
Plaats reactie