Iemand interesse in mijn BMW 1100 GS ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Snap dat je wat geld wil vrijmaken, maar ben helaas bang dat de waarde van díe BIG wat te hoog is. De (huidige) eigenaar/verzamelaar heeft iig niet te klagen over kleingeld, als je ziet wat er nog meer in zijn keldertje staat. Maar zou 'm ook willen hebben staan onder mijn afdakje . Het zijn trouwens de beste foto's van de DRZ800 die ik tot nu toe heb gezien...
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
This Suzuki DRZ 800 Dakar is now available in France and will be sold with parts, period documents and the race clothing of Gaston Rahier
dat kabouterpakkie gaat jou niet passen jonguh
en deze voor oene http://www.classic-motorbikes.com/Yamah ... _FD46.html
en deze voor oene http://www.classic-motorbikes.com/Yamah ... _FD46.html
Laatst gewijzigd door BIG88 op di okt 02, 2012 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
- de antrapper
BIG88 schreef: the race clothing of Gaston Rahier
Ach wat scheelt het , 1 meter?
Big Bigger Tiger en weer Big
Die vond ik ook. Dat is in XS650 kringen zo´n beetje de heilige graal. Ik heb dat ding alleen op oude fotoos gezien.BIG88 schreef: en deze voor oene http://www.classic-motorbikes.com/Yamah ... _FD46.html
Maar wat een mooie fotoos van die Rahier Big. (hoewel het niet zijn machine is geweest) Die engelsen hebben trouwens meer leuk spul, ook auto's...
OJ
- de antrapper
Die site heeft wel prachtige foto's zeg, erg handig voor nabouw,
waneer begin je OJ ?
HansD
waneer begin je OJ ?
HansD
De body kit en het frame voor die XS zijn zo te koop in de US. Het omzetten van de versnellingspook van links naar rechts zal wat meer werk zijn. (dirt track races gaan alleen linksom en je linkervoet steek je uit)
OJ
OJ
@ Leo, ben je serieus???? als je dat lukt is je project gelijk overbodig..............
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
z'n huwlijk ook
Ik zou toch eerder voor die Yam gaan (die verdoken staat achter de soes)
-
Chips, heb ik maar e16.000 op de bank voor zo'n fiets
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Dan verkoop je toch gewoon de kaToeM,zappa.suzuki schreef:Chips, heb ik maar e16.000 op de bank voor zo'n fiets
kan je 'm ook nog een keer voltanken.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
maar dan raakt Leo zn GS niet kwijt..............
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Geef mij dan maar 20 Xl'letjes
En hier een filmpje van Rahier met zijn DR-Big.
En iets anders. Die Hessler DR heeft een hydraulische koppeling. Ik ben met een chinees bezig om een stel van die koppelingsbedieners naar Nederland te halen. Ze komen in de plaats van je gewone kabel. Ik kan hem gecustomized met de juiste lengte van de olieleiding krijgen. Het is een cilindertje met een stukje kabel. Dat schroef je op de plek van je koppelingskabel. Als je goed op dit filmpje kijkt (als je die kickstarter ziet op 0:42), zie je dat cilindertje zitten. Heb er ook een plaatje van.
Stefan heeft een mooie handle met een decompressie handeltje erop, dat heeft die chinees dan weer niet. Maar met een SR43 heb je dat ook niet nodig. Ik ga hem vragen of ik een demo model kan krijgen. Als dat een beetje past, wil ik er een stuk of wat bestellen.
Interesse? Kost een paar tientjes. Voor mijn xs heb ik er al een besteld, maar die werkt weer net wat anders.
OJ
En iets anders. Die Hessler DR heeft een hydraulische koppeling. Ik ben met een chinees bezig om een stel van die koppelingsbedieners naar Nederland te halen. Ze komen in de plaats van je gewone kabel. Ik kan hem gecustomized met de juiste lengte van de olieleiding krijgen. Het is een cilindertje met een stukje kabel. Dat schroef je op de plek van je koppelingskabel. Als je goed op dit filmpje kijkt (als je die kickstarter ziet op 0:42), zie je dat cilindertje zitten. Heb er ook een plaatje van.
Stefan heeft een mooie handle met een decompressie handeltje erop, dat heeft die chinees dan weer niet. Maar met een SR43 heb je dat ook niet nodig. Ik ga hem vragen of ik een demo model kan krijgen. Als dat een beetje past, wil ik er een stuk of wat bestellen.
Interesse? Kost een paar tientjes. Voor mijn xs heb ik er al een besteld, maar die werkt weer net wat anders.
OJ
Zegt die nu niet 2000 Eu ???Leo schreef:wat zou deze moeten kosten ?