gp namen voor de amateurs

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
actualludo
Contacteer:

http://www.gpnamur.com/nl/nl_02_03.php

wie heeft zin om op het legendarische circuit mee te rijden op de citadel????
leve de elec starters
Gast

actualludo schreef: wie heeft zin om op het legendarische circuit mee te rijden op de citadel????
En "slechts" 185 euro inschrijvingsgeld betalen, nee bedankt
Of ben ik nu weer gierig... :oops:
actualludo
Contacteer:

165 € met vooraf in te schrijven
leve de elec starters
Jo VdB

Zin in elk geval, maar wat is me dat een GELDKLOPPERIJ !!!!

Belachelijk duur voor 1 uur rijden (en dan nog met 500 tegelijk op het parcours !!!!!!!!!!! )

Wie zich daar voor inschrijft, heeft geld te veel !

Jo VdB
Erik V

Sorry Jo Vdb, ben al ingeschreven. Inderdaad erg duur, maar droom er al van sinds ik eerste keer GP ging kijken. En nu maar hopen dat het regent :!: :twisted: :twisted:
actualludo
Contacteer:

erik bij welke categorie heb je je ingeschreven?
leve de elec starters
Jo VdB

Misschien dan toch de ultieme tip...

Mijn baas (ja ja, die heb ik ook :wink: ) woont in Namen, en die gaat regelmatig 's avonds een toerke maken op de Citadel. Het parcours is (op een paar kleine uitzonderingen) compleet ...

Jo VdB
Erik V

@actualludo : ik ben ingeschreven bij de recreanten, aangezien ik geen vergunning MX of ENDURO heb. Ik heb wel nog geen bevestiging gekregen, maar heb al betaald en gemaild, dus 't zal wel in orde zijn hoop ik.
snor

Jo VdB schreef:Zin in elk geval, maar wat is me dat een GELDKLOPPERIJ !!!!

Belachelijk duur voor 1 uur rijden (en dan nog met 500 tegelijk op het parcours !!!!!!!!!!! )

Wie zich daar voor inschrijft, heeft geld te veel !

Jo VdB
Jo toch, ik denk dat jij niet goed weet wat je allemaal krijgt voor deze prijs, Polo-deelnemers, T-schirt, BBQ met drank voor 2 pers, en dan nog 5 GP tickets aan € 20 P/P.
Zonder deze unieke ervaring krijg je al waar voor u geld :twisted: :roll:
Jo VdB

snor schreef:Jo toch, ik denk dat jij niet goed weet wat je allemaal krijgt voor deze prijs, Polo-deelnemers, T-schirt, BBQ met drank voor 2 pers, en dan nog 5 GP tickets aan € 20 P/P.
Tja,

dat is dan eigenlijk nog koppelverkoop (verboden door de Europese bureaucraten) ook ! :wink:

En wat moet ik met 5 toegangskaarten? Moet ik er 4 verder verkopen ?

Awel, als ik 4 kaarten kan doorverkopen aan iemand op het forum, dan schrijf ik me ook in :D

Jo VdB
Enrico

Awel, als ik 4 kaarten kan doorverkopen aan iemand op het forum, dan schrijf ik me ook in :D

Jo VdB[/quote]

Awel ja, ik zal die 4 kaarten van u kopen 8)
Nee grapje, dit zou niet fair zijn ..... ik behoor tot de organisatie.

Toch jammer dat je zo scherp bent naar dit initiatief, bij de realisatie van dit gebeuren komt wel heel wat kijken.
Trouwens ... 61 inschrijvingen op enkele dagen tijd wil toch wel zeggen dat er belangstelling voor is.

Je komt toch kijken naar de Monte-Namur ... ik nodig je uit !
Erik V

@Enrico,
Aha,iemand vd organisatie :!: Enrico, kun jij me vertellen dat ik gegarandeerd 60 min mag rijden op de citadel.Want vertrekken met 500 deelnemers, daar kan ik mij al toestanden bij voorstellen ! Voor die dag moet ik verlof opnemen en het enige wat ik vraag is waar voor mijn geld. De BBQ, de polo etc. interesseren mij geen bal en ik denk niet dat er iemand zich inschrijft om een gadget te krijgen. Het enige wat mij interesseert is rijden en liefst zoveel en zolang mogelijk: When you are riding, you are living and everything else is just waiting :!:
Laatst gewijzigd door Erik V op za dec 27, 2003 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Enrico

Maak je maar geen zorgen
Over de startprocedure is goed nagedacht, trouwens de ganse dag zal een leuke ervaring zijn voor motorrijders.

Mag ik die gadgets dan schrappen voor u of eeuuuhh .... :?
Jo VdB

Enrico schreef: Toch jammer dat je zo scherp bent naar dit initiatief, bij de realisatie van dit gebeuren komt wel heel wat kijken.
Trouwens ... 61 inschrijvingen op enkele dagen tijd wil toch wel zeggen dat er belangstelling voor is
Enrico,

"scherp" is misschien niet het juiste woord, ik dacht eerder aan "kritisch". Ik blijf het al bij al een hele smak geld vinden, temeer daar ik dus niets ben met die 5 toegangskaarten...

Er zou hoedanook een mogelijkheid dienen te zijn om te rijden (tegen betaling uiteraard), zonder kaarten + zonder BBQ . Dan ben ik bij de eersten om te in te schrijven.

Proficiat met je 61 inschrijvingen trouwens. Ik zal dan toch eens achter loonsopslag moeten gaan vragen :wink:

Jo VdB

P.S. Kan je voor mij geen compromis à la Belge uitwerken :P
huskie

"a la belge" is dat zoiets als "double dutch" :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V

Huskie, in Namen is er nog een steilere afdaling dan in de groeve van een maand geleden, misschien een reden om er voor te gaan :?: :twisted:
huskie

Oke, maar dan niet op het crosscircuit, toch? :shock:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V

Toch wel, de afdaling naar het laagst gelegen deel v/h circuit daar zullen er veel de billen toeknijpen. Juist na die afdaling ligt wel een café, daar kun je wel iets krijgen tegen de schrik :wink: Hakan Carlqvist dronk er eens een pintje terwijl hij op kop v/d wedstrijd reed en kwam nog met ruim verschil over de meet.
biker
Contacteer:

ik zie in de afdaling voor het café nog niet veel amateurs op een normale manier naar benedenkomen. Dat is een ongelooflijk steile afdaling met in het midden nog een "knikje" in. Voor al degenen die in Namen gaan meerijden, ik hoop voor jullie dat het weer een beetje meevalt. :D
Enrico

Die stijle afdalingen zullen er vrijdag niet in zitten.
Het adrenalinepeil zal zo al voldoende in het rood staan
Erik V

@Enrico
Jammer van die afdalingen, ook niet de "dubbele" bergaf, die de toppers in 1 keer nemen ? Het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven. En ga je dan beneden het oude traject nemen of ga je een stukje weg inlassen ? Ik zou eerder de Whoop-section weglaten, daar gebeuren er volgens mij de meeste ongelukken.
Enrico

Ik kan me daar nu nog niet met 100% zekerheid over uitspreken. De onderhandelingen over de details zijn volop bezig ... Stad, FIM, BMB en vooral de verzekering.
Als het enkel aan mij zou liggen gaan we "BACK 2 THE ROOTS" 8) :D
Tokoloshe Man

typisch belgisch: een op het eerste gezicht leuk initiatief blijkt uiteindelijk pure geldklopperij. Op 1 uurtje tijd haalt de organisatie eventjes tussen de 33000 tot 82000 Euro binnen. Bovendien geven ze nu al toe dat er "enkele steile stukken" van het circuit "weggelaten" zijn ...
Plus: waar gaan al die rijders parkeren? (paddock is maar net groot genoeg voor handvol GP rijders) 500 amateurs (incl. oldtimers) tegelijkertijd tegen de hellingen op die minder dan 4 meter breed zijn op sommige plaatsen? (of hellingen er ook maar uitlaten) Met een beetje geluk doe je dan wel een rondje of 2 op een uur ... Bovendien heb je echt wel een 20 minuten training nodig voor je het circuit een beetje kent en je echt gas kan geven.
Het circuit op de citadel IS uniek, heb er zelf gereden, en dat wordt op schaamteloze wijze door de organisatie misbruikt met als enige doel: geld.
Plaats reactie