Noppen/grove banden verplicht, beetje ervaring ook

Details volgen [ voor DR BIG en vrienden]
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dakar
Ver in het zuiden (bij de buren) ?zappa.suzuki schreef:Dakar? nee Leo, daar gaan we in januari heen met de club, deze rit is in november en in het zuiden van het land..............
Nodige keren op de Kuil gereden, wat door bossen waar het niet mag. Training bij MC Utrecht en Toine van Dijk.zappa.suzuki schreef:Hmm, hoe goed rij je tegenwoordig?
Nog de ketelaar rit gereden laatst?
Oke, duidelijk! In ieder geval goede rit voor jullie!zappa.suzuki schreef:Ey Hans, je hebt dus nog geen lange snelle rit gereden, dan is het verschil met de rest van de groep die zich nu heeft aangemeld te groot.
En de groep is te klein om te splitsen om een beginnersgroep te maken.
Sorry, volgende x..
Ik ga een nieuwe poging wagen : transwallonie volgende week. Alles gereed, dus zou moeten lukken.futurist schreef:De rit bij Ad was de laatste keer niet echt moeilijk. weinig modder en toch net genoeg om geen stof te hebben. ik had wel de korte route genomen en die door tijdgebrek niet helemaal uit gereden, ik was pas om 11 uur vertrokken A58 afgesloten waardoor ik erg laat aan kwam maar ad had mijn route al geplakt....... het was weer wel mooi en heb daar nu al vaak gereden maar toch nog weggetjes gezien die ik niet kende.
greetz Futurist