DB killer Yamaha YZ426

gratis adverteren voor particulieren

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

Plaats reactie
mmrizio
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

DB killer Yamaha YZ426

Bericht door mmrizio »

Op m'n kart heb ik een Yamaha YZ426 blok met (volgens mij) de originele uitlaat.
Ook op kartbanen is geluidproductie een probleem. Ondanks een refill van de uitlaat maakt-ie nog steeds teveel geluid.

Zijn er dB killers te koop om 'm wat stiller te krijgen? Of anders misschien wat huis-tuin en keuken oplossingen?
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Ger
Berichten: 273
Lid geworden op: wo jun 02, 2004 18:51

Re: DB killer Yamaha YZ426

Bericht door Ger »

YZF zijn crossers met dito uitlaten en ook met een DB-killer niet stil te krijgen.

Je kunt veel beter op zoek gaan naar een originele WR demper.
Die zijn een heel stuk stiller....... als ik mij niet vergis zijn dat reflectie-dempers.

Lang geleden op mijn YZF400 ook gedaan, Ik geloof dat ik toen 5 tientjes heb betaalt voor een 2e hands WR-demper
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
mmrizio
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Re: DB killer Yamaha YZ426

Bericht door mmrizio »

Helemaal mee eens. Alleen heeft de bouwer van m'n kart de uitlaat vastgelast aan de bocht. En die is niet echt meer origineel.
Als de pijp verder hetzelfde is, dan zou ik heel misschien de voorste kap van m'n huidige kunnen hergebruiken en vastmaken aan de rest van de WR demper. Anders is misschien toch een DB killer handiger.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Ger
Berichten: 273
Lid geworden op: wo jun 02, 2004 18:51

Re: DB killer Yamaha YZ426

Bericht door Ger »

mmrizio schreef:Helemaal mee eens. Alleen heeft de bouwer van m'n kart de uitlaat vastgelast aan de bocht. En die is niet echt meer origineel.
Als de pijp verder hetzelfde is, dan zou ik heel misschien de voorste kap van m'n huidige kunnen hergebruiken en vastmaken aan de rest van de WR demper. Anders is misschien toch een DB killer handiger.
Dat gaat niet passen, YZF-demper is ovaal, WR is rond.....(meen ik mij ter herinneren....)
Pijp door flexen en demper opnieuw erop laten lassen ?
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Plaats reactie