gezocht carburateur Suzuki DR 350

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
oldtimer

Hoi collega noppenridders, ik ben dus op zoek naar een carbu voor m'n oude DR 350 S bwj 1990. Het betreft een MIkuni BST 33 cv carburateur. Een model jonger kan ook, dat is dan een Mikuni TM 33. Deze heeft echter 2 gaskabels terwijl een BST er slechts 1 heeft. Bij de TM heb ik dus ook het gashandle en de 2 gaskabels nodig.Heeft Iemand iets bruikbaars liggen :?: Groetjes :wink:
folie

Ik zou iets anders zoeken dan een CV (constant velocity) carburateur. Bijvoorbeeld die Mikuni TM ? Liefst met een acc pomp. Dan ken je je fietsje straks niet meer terug. CV carburateurs voelen alsof de gaskabel van elastiek is.
oldtimer

@Folie :zwaaien: Is mij bekent, Folie. Staat ook in m'n vraag hierboven. :wink: Als je d'r één weet voor me, hoor ik dat graag :!:
JoeBaR

dubbele kabels en handle zitten tegenwoordig op elke 4 t enduro of crosser , denk dat die van de gemiddelde jap wel past .
4 strokes only !!
oldtimer

Heb er één te pakken :!: Heb'm meteen ook maar gereviseerd met een carbu-kitje incl nieuw membraan en vlotter. Nu loopt ie weer als nieuw :wink: Groetjes , Roland :zwaaien:
Plaats reactie