DR 350 S valt stil bij hard remmen
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Stationair mengsel iets te arm, vlotterniveau te laag of naald versleten.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
idd vlotternivo controleren en stationairemengesel
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Bedankt voor de vlotte respons . De motor draait mooi 'rond' stationair, pakt goed aan en draait smetteloos in de toeren omhoog. Is ook niet te wijten aan 'dood remmen' want de koppeling werkt ook uitstekend (heeft slechts 19.000 km)
Dus denk ik idd het vlotter niveau te laag, ga dat eens checken met een transparant darmpje van buitenaf . Ik laat iets weten als het lukt thxs
Dus denk ik idd het vlotter niveau te laag, ga dat eens checken met een transparant darmpje van buitenaf . Ik laat iets weten als het lukt thxs
mijns inziens ook de beste kans in de carb, maar pas op voor een tunnelvisie.
er zijn ook gevallen bekend van b.v. een bobine of contactslotdtraadje dat een massa kan raken o.i.d. als hij iets naar voren gaat.
er zijn ook gevallen bekend van b.v. een bobine of contactslotdtraadje dat een massa kan raken o.i.d. als hij iets naar voren gaat.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Ik ben d'r uit Was een beetje van beide. Zowel de luchtregelschroef eens deftig gesteld, als het vlotterniveau correct afgesteld op de suzuki specs. Heb meteen een andere vlotter gemonteerd omdat ik diegene die er in zat niet helemaal vertrouwde (poreusiteit ) En toen ging het al een stuk beter. Ik dien enkel nog eens te zoeken achter een gasschuif-zitting want die is wel wat ingelopen door de oude gasschuif. De goede zitting is me bij de demontage bij de andere carbu beschadigd geraakt , helaas Nu dus, buiten die zitting is onderhand de ganse carbu gereviseerd. Dus dan mag tie ook wel eens aan het werk, wat Bedankt aan allen voor de goede raad, Roland & zoon