omdat ik met mn stomme kop de motor liet vallen(nat gras) zit er nu een deuk in mn rechtertank, is er hier iemand die e nog een over heeft zonder schade?
(het ziet er naar uit dat hij toch blijft)
gezocht rechter tank(bvk rood)
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
petrol addict
Welkom bij de offroadsectie van de BIGclub Karel,
Ik zeg ;
Deuk netjes dichtsmeren en action rood erover of proberen uit te deuken maar niet te veel geld aan uitgeven en lekker gaan rijden met de BIG en het topic "DRBIGholland goes........" in de gaten houden.
Ik zeg ;
Deuk netjes dichtsmeren en action rood erover of proberen uit te deuken maar niet te veel geld aan uitgeven en lekker gaan rijden met de BIG en het topic "DRBIGholland goes........" in de gaten houden.
-
haha, tja als je offroad gaat kan dat gebeuren........
ik zit er ook aan te denken hem zwart te spuiten, is het echt de machine voor
ik zit er ook aan te denken hem zwart te spuiten, is het echt de machine voor
petrol addict
Helaas heb je net de gezamenlijke inkoopactie gemist voor tankvalbeugels.kareltjeknetter schreef:haha, tja als je offroad gaat kan dat gebeuren........
Als je het netjes doet met stickers zoals Shifty heeft gedaan staat het hem idd heel goed.kareltjeknetter schreef:ik zit er ook aan te denken hem zwart te spuiten, is het echt de machine voor
Voorbeeld Maar als je dan een duts rijdt wordt je behoorlijk ziek vrees ik.
Als je toch offroad wilt gaan misschien beter je geld uitgeven aan een extra setje wielen met noppenbanden / tankvalbeugels / enduro handkappen / verbeterder vering voor en achter / stalen remleidingen / verbrede voetsteunen voor offroadgebruik / crossstuur / stuurverhogers / crosslaarzen / protectie voor je lichaam / offroadkleding...........om maar wat te noemen mocht je het nog niet hebben liggen.
-
ach , ik ben niet zo'n die-hard ofroader, was een beetje aan het spelen naast mn huis, ligt een braak terreintje
ik ben meer van de super motards
ik ben meer van de super motards
petrol addict
-
hahaha helemaaaaal te gek
wat voor banden heb je erop?

wat voor banden heb je erop?
petrol addict