hey ik zou graag op dit coole forum moderator willen worden.
ik weet veel van auto's en van scooter's maar ook van bussen en ouden auto's.
groeten kruitp
doe wel ff replyén graag alvast bedankt
kan ik een moderator worden?
Moderator: ghulst
Kruitp, een spontane vraag maar wil je het echt worden?
Moderator op dit forum vergt nogal veel van een normaal mens.
Laat ik voor mezelf praten en je proberen uit te leggen hoe ik het ooit ben
geworden.
We waren met z'n tienen, en diende mee te doen aan de survival tocht uit gezet door de gemeenste aller administrators die ik ooit ben tegen gekomen:F.
Ik was die dag de sterkste en tevens de gemeenste en had dus veel weg van de admin.
Sindsdien mag ik mij verheugen tot dit gezelschap te behoren.
De wet van de sterkste.
That's life as we know it.
Moderator op dit forum vergt nogal veel van een normaal mens.
Laat ik voor mezelf praten en je proberen uit te leggen hoe ik het ooit ben
geworden.
We waren met z'n tienen, en diende mee te doen aan de survival tocht uit gezet door de gemeenste aller administrators die ik ooit ben tegen gekomen:F.
Ik was die dag de sterkste en tevens de gemeenste en had dus veel weg van de admin.
Sindsdien mag ik mij verheugen tot dit gezelschap te behoren.
De wet van de sterkste.
That's life as we know it.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Site Admin
- Contacteer:
@ Huskie; je vergeet erbij te zeggen dat die survival in de winter boven de poolcirkel werd gehouden en dat je daarbij als poolhond wel erg in het voordeel was.
@Kruitp; Goede technische tips zijn altijd welkom, daar hoef je geen moderator voor te zijn. Maar we hebben in de werkplaats al 2 uitstekende moderators.
@Kruitp; Goede technische tips zijn altijd welkom, daar hoef je geen moderator voor te zijn. Maar we hebben in de werkplaats al 2 uitstekende moderators.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
nee joh Moderator wil je helemaal nie wezen .. hihi je ken beter vanaf de zijlijn afentoe wat mee schreeuwe
O jah .. HusK .. nu ik je Hier TocH aantref... waneer is u in AmsterdaM?.. ik heb noG altijd dat OraNje Koplamp PlasTik in de bus liggen ..
maar ik ben bang dat als ik het achterlaat met een bordje : Voor huskie , niet stelen A.U.B ...
dat t dan alsnog weg is als voor dat jij komt ...
ps .. de kosten bedragen : 0 euro en 0 cent .. dit gelieve binnen 30 dagen te betalen
O jah .. HusK .. nu ik je Hier TocH aantref... waneer is u in AmsterdaM?.. ik heb noG altijd dat OraNje Koplamp PlasTik in de bus liggen ..
maar ik ben bang dat als ik het achterlaat met een bordje : Voor huskie , niet stelen A.U.B ...
dat t dan alsnog weg is als voor dat jij komt ...
ps .. de kosten bedragen : 0 euro en 0 cent .. dit gelieve binnen 30 dagen te betalen
BIERTAKT crossen en zuupn
A) en koud dat het was daar in Rovaniemi !!!! Maar het was wel plezierig op die Bombardier sneeuwscooters !! (En om de meesten jaloers te maken : ik ben een 4 tal jaren geleden dus echt gaan sneeuwscooteren in Lapland )Freek schreef:je vergeet erbij te zeggen dat die survival in de winter boven de poolcirkel werd gehouden en dat je daarbij als poolhond wel erg in het voordeel was.
Maar we hebben in de werkplaats al 2 uitstekende moderators
B) Merci, Freek. Ik voel me aangesproken ...
C) En natuurlijk heeft JoeBar ook wel gelijk
Uw (4takt) gedreven moderator, Jo VdB
Laatst gewijzigd door Jo VdB op za dec 27, 2003 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Huskie is ziek, momenteel. Maarre ik kom hem tzt wel afhalen in nue vennep. Of we spreken af op een zondag. Ik heb geen winterstop zoals al die watjes van voetballers wel hebben.
En dat subforum
En dat subforum
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
een winter stop?.. dat verwacht ik ook niet van een huskie !!!!! hehe
hier ook geen winterstop .. de KTM moet zn geld nog even terug verdienen voordattie in de verkoop gaat ... volgend jaar toch een Husa hoor !! ...
o jah .. k ga weer helemaal off topic... ehm .. wat wassut ook weer?.. o jah .. moderator worden .. hmm .. heeya.. de mazzel ik ga weer naar t algemeen forum !! hihi
hier ook geen winterstop .. de KTM moet zn geld nog even terug verdienen voordattie in de verkoop gaat ... volgend jaar toch een Husa hoor !! ...
o jah .. k ga weer helemaal off topic... ehm .. wat wassut ook weer?.. o jah .. moderator worden .. hmm .. heeya.. de mazzel ik ga weer naar t algemeen forum !! hihi
BIERTAKT crossen en zuupn