ff voorstellen....

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
traxx186
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 17:02

Mensen , goeden dag.

Sinds vandaag heb ik toestemming om deel te nemen aan het forum,dus als nieuwbakken DR-eigenaar stuif ik gelijk naar de Big-club.
Wil is de naam, woon in Bergen nh , speel THE BLUES en doe iets met de TRAXX186.
Wil je weten waar ik ook mee rij , google dan Traxx186 en je weet t.
Eindelijk na jaren geklooi met andere brommers nu dan m,n eigenste 800 - 1-cilinder en ik ben er weg van.
Het plaatwerk had ik er gisteren al afgehaald om de techniek te bewonderen , schitterend blok.
Nu wil ik graag weten of t oliepeil tot aan de ribbels op de peilstok moet staan of daaronder.
Zit er 2 liter of meer in ? Kan t niet goed zien.
Zoals Rammelbak eerder schreef stuurt the bike inderdaad licht , voor zo,n motor een verademing.
Er komen wel macho-gevoelens naar boven als je je bedenkt dat er onder je een grote asbak(zuiger) te keer gaat.
Mochten jullie tips hebben om het spul heel te houden door de juiste olieen en ander aanverwant spul hoor ik dat graag.

Graag tot ziens - Wil.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

traxx186 schreef:Sinds vandaag.................enz
Fotoos Traxx, geen tekst :mrgreen:

traxx186 schreef:Nu wil ik graag weten of t oliepeil tot aan de ribbels op de peilstok moet staan of daaronder..
Tot en met de ribbels op de stok.
Ik heb het altijd gemeten zonder de stik in te draaien.

traxx186 schreef:Zit er 2 liter of meer in ? Kan t niet goed zien..
WPHB zegt;
"Motoröl,Ölwechsel 2,6 Liter"
"Ölwechsel mit Filterwechsel 2,7 Liter"

LEO
traxx186
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 17:02

Hoezo foto,s , ga een keer mee en ervaar 9000pk , 90 ton , van 0 naar 100 in 90 meter !!!
Enyway , dank voor de voorzichtige reakties.
Toen ik the Bike kocht, afgelopen week , was de peilstok blank.
Geen olie te ontdekken.
Heb er 2 liter 10W40 ingedaan en het niveau stond halverwege de ribbels.
Ook heb ik een nieuwe achterschokdemper besteld. De originele was alle olie kwijt.
Toch voelt de bike eerlijk en stabiel aan.
Vol vertrouwen dus.
Nu nog een spuiter die hem mat-zwart maakt en the Blues is wat mij betreft perfekt !
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

TRAXX186... mmm, een locomotief van de concurent...

Welkom Traxx, laat vooral wat fotoos van je big zien, altijd benieuwd. En The Blues? Waarop/mee speel je dat? Bandje?


OJ
traxx186
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 17:02

Hey Big,
jawel , foto,s komen eraan hoor.
Ik heb gisteravond de carterbescherming eraf gehaald, krijg ik meer zicht op het blok.
Ik gebruik the bike op de weg, dus de bescherming is niet echt nodig.
The Blues.......speel ik al jaren, in een 3-mans formatie met elk jaar nieuwe mensen,vooral jonge gasten.
Ik speel the bass en zing. Vette Band trouwens. Doen regelmatig de clubs aan en dat mag zo doorgaan tot m,n dood.
Verder rij ik treinen voor Hi-speed , afwisselend in Nederland en Duitsland.
Nu ff een paar dagen nix en dan op zoek naar een spuiter.....the bike MOET matzwart worden.....the blues, weet je wel.
OK, foto,s volgen , groeten en geniet van de dag.
800S
Berichten: 1064
Lid geworden op: zo sep 16, 2007 17:08
Locatie: Bergen

Grappig, dat Bergen toch nog vertegenwoordigd blijft hier.
Heb tot vorig jaar met veel plezier op een sr43 gereden, en rij sindsdien op een ktm exc.

Toffe club alhier!

Greetz sander
Plaats reactie