Kijke, kijke ..... nie kope??????DR-Big schreef:Heb er al een paar keer bij staan kijken, heb er zelfs fotoos van
OJ

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Kijke, kijke ..... nie kope??????DR-Big schreef:Heb er al een paar keer bij staan kijken, heb er zelfs fotoos van
OJ
YEAHHHHHH !!! Flex it !!BIG88 schreef:...Leo kan jaloers zijn op zo´n lekker stukje slijpwerk :
Ik kan hem helemaal volgen.BIG88 schreef:...m.a.w. ik wil alle voordelen van een SR43 met de looks van een SR42, maar dan wel met WP vering.
Mooi BIG, LEO !!!Leo schreef:Tijd voor some piccies:
LEO
Sorry Zwaailicht, is niet mijn bigje. Ik heb deze foto`s uit het ADVrider / drbigowners topic.Zwaailicht schreef: Mooi BIG, LEO !!!.
Ik zou gokken op K60 SCOUTZwaailicht schreef: Trouwens, welke banden heb jij eronder.
Denk dat dat is wat Leo zo aanspreekt.futurist schreef:mooie piccies maar hij lijkt me alleen voor de show, zo zonder ketting gaat het niet zo ver denk ik
futurist
WP achterveer zat ooit al op de OW1 maar moet nog gereviseerd wordenLeo schreef: Ik kan hem helemaal volgen.
Gaan we voor de monstersmurf voorkant en een lekkere WP crossveer achter of ...........
LEO
BIG88 schreef:deze rijd voorlopig ook nog niet hoor, tis een verbouwing in josti tempo
Haha, twee jaar pas!Leo schreef:BIG88 schreef:deze rijd voorlopig ook nog niet hoor, tis een verbouwing in josti tempo
Spgoesdakar is nu 2 jaar bezig aan zijn project dus we zijn wel wat gewend![]()
Succes met je project en vergeet niet af en toe een foto te maken voor ons.
LEO
zappa.suzuki schreef:Km stand boven de 50.000km?
Draait eerst ff goed statio en slaat dan af? gasnaalden en gasnaaldhuizen hoogstwaarschijnlijk versleten..