Beste offroaders,
Op 10 augustus zal er een trainingsdag worden georganiseerd op de baan van MC-Utrecht.
De gehele dag zal in het teken staan van vertrouwen krijgen in jezelf en in de motor op het circuit van MC-utrecht. Onder leiding van Wilfred Zijerveld, die al ruim 10 jaar ervaring heeft in het coachen en trainen van motorcrossers, kunnen beginners en gevorderden hun vaardigheden op de motor aanscherpen. Houding en bochtentechniek zullen ruim aan bod komen deze dag. Ook enduro-oefeningen zullen de revue passeren.
De baan van MC-Utrecht is redelijk hard, waardoor je met de meeste offroads prima uit de voeten kan.
De trainingsdag is een éénmalig initiatief van de de stichting http://www.Wheels4Tanka.nl. Hierdoor kunnen wij deze dag ook aanbieden voor een hele interessante prijs. Namelijk 99,- (inclusief dagverzekering). Mensen met KNMV of MON verzekering is het een tientje goedkoper!
We willen de training beginnen om 09:00 en zal duren tot 16:00.
Er is plek voor maximaal 20 personen, je krijgt les in kleinere groep voor voldoende persoonlijke aandacht.
Voor vragen, reserveren en betaling kun je mailen met wheels4tanka@gmail.com
Of klik http://wheels4tanka.nl/?p=1109 voor meer informatie
Tot ziens in Utrecht!
Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht
Moderator: ghulst
-
Ik sta ingeschreven, eens kijken wat het is.
Lekker zweten vrijdag.
Lekker zweten vrijdag.
HM CRF 450 2007
-
En?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Was een mooie dag, veel geleerd van Wilfred. Warming up, starten, bochtentechniek, plaats op de baan en wat verder ter tafel kwam.
Helaas was ik 1 van de 2 uitvallers met enig letsel.
MC utrecht is ook echt een leuke baan.
Helaas was ik 1 van de 2 uitvallers met enig letsel.
MC utrecht is ook echt een leuke baan.
- Bijlagen
-
- Kamelenbult
- Kopie van _DSC2860.jpg (70.96 KiB) 1211 keer bekeken
HM CRF 450 2007