Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ziet er uit als een gaaf ding, heb je een richtprijs? Misschien wel iets voor mijn meisje wanneer ze haar rbw heeft gehaaldLeo schreef:De ene verbouwer uit Terraveen had net de andere verbouwer uit Eindhovuh aan de lijn en toen kwam het droevige nieuws voorbij dat men in Eindhovuh afscheid gaat nemen van hun SLR 650. omdat moeders er geen vriendjes mee kan worden ( na verlagingssetje toch nog net iets te hoog voor haar )
Mocht u nog iemand weten voor een alleskunner met 50PK en verlagingsset ( orginele set aanwezig ) en bijna geen kilometers op de teller:
( echte foto`s volgen zsm ) Doe even een mailtje / PB naar Crazy Wezel en hij kan u alles vertellen over de fiets.
LEO
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
Beestje ziet er idd nog als nieuw uit en heeft bijna geen meters gemaakt.Thoran schreef:Ziet er uit als een gaaf ding, heb je een richtprijs? Misschien wel iets voor mijn meisje wanneer ze haar rbw heeft gehaald
Ik stuur je een e-mailadres van de eigenaar in een PB.
LEO
GEEN GRAP:
Miv 01 07 2012 moeten bestuurders van voertuigen in France een alcoholtester bij zich hebben ( dus ook op de motor ):
VOORBEELD : http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-ca ... ltest.html
LEO
Miv 01 07 2012 moeten bestuurders van voertuigen in France een alcoholtester bij zich hebben ( dus ook op de motor ):
VOORBEELD : http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-ca ... ltest.html
LEO
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
heb bijna 8 jaar lang die 27 pk best wel veel gevonden
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Ey,
Morgen 470km roadbook rijden, offroad rit Van Ad Ketelaar, Hart van Brabant challenge
Roadbookset op de KTM gezet, nieuw luchtfilter, olie gechekt [ natuurlijk hoefde er niks bij ] ketting gespannen en gesmeerd en de banden op gepompt [ wat speling op lagers achterwiel maar red het wel denk ik ]
Morgen om 4 uur op en kijken of ik het red
Morgen 470km roadbook rijden, offroad rit Van Ad Ketelaar, Hart van Brabant challenge
Roadbookset op de KTM gezet, nieuw luchtfilter, olie gechekt [ natuurlijk hoefde er niks bij ] ketting gespannen en gesmeerd en de banden op gepompt [ wat speling op lagers achterwiel maar red het wel denk ik ]
Morgen om 4 uur op en kijken of ik het red
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik ben daar voor 6.00h, zal ik alvast je roadbook plakkenzappa.suzuki schreef:Ey,
Morgen 470km roadbook rijden, offroad rit Van Ad Ketelaar, Hart van Brabant challenge
Roadbookset op de KTM gezet, nieuw luchtfilter, olie gechekt [ natuurlijk hoefde er niks bij ] ketting gespannen en gesmeerd en de banden op gepompt [ wat speling op lagers achterwiel maar red het wel denk ik ]
Morgen om 4 uur op en kijken of ik het red
is dat een reguliere rit of een probeer rondje
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
De HVB Challenge van Ad Ketelaars, daar gaan er morgen veel hunzelf tegenkomenfuturist schreef:is dat een reguliere rit of een probeer rondje
futurist
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Das aardig! niet verkeerd plakken omdat het zo vroeg iscelsa schreef:Ik ben daar voor 6.00h, zal ik alvast je roadbook plakkenzappa.suzuki schreef:Ey,
Morgen 470km roadbook rijden, offroad rit Van Ad Ketelaar, Hart van Brabant challenge
Roadbookset op de KTM gezet, nieuw luchtfilter, olie gechekt [ natuurlijk hoefde er niks bij ] ketting gespannen en gesmeerd en de banden op gepompt [ wat speling op lagers achterwiel maar red het wel denk ik ]
Morgen om 4 uur op en kijken of ik het red
1 x van Ketelaar, met op verassingspunten nieuw stuk roadbook en tijdslimiet per gedeelte, 120km langer dan ik tot nu toe gereden heb en nog weinig getraind dit jaar..futurist schreef:is dat een reguliere rit of een probeer rondje
futurist
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Have fun
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Ik heb hem 2 jaar lang te klein gevonden en heb daarna een BIG aangeschaft om iets meer ruimte voor die stelten van mij te hebben maar 150 hebik er nooit mee gereden.de antrapper schreef: heb bijna 8 jaar lang die 27 pk best wel veel gevonden
LEO
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Mooie rit, helaas niet uitgereden, ging vlot los de eerste paar uur met gemiddelde van 60, toen tuf weg laten glijden in een modderpoel naast een slootje, ff later band van tas kapot, daarna spijker in de achterband net na de kleine doorwading bij het meertje.
30 minuten later zat het wiel er weer in met een nieuwe binnenband met wat hulp van Gerke die net op tijd langs kwam om te helpen het wiel er weer in te hangen
Toen weer lekker los, maar viel me op dat als ik op de koppeling uitrolde het blok wat meer herrie maakte, na het 1e deel van 292km begon ie nog wat meer herrie te maken en ben ik gestopt, ff gebeld met vriend Ro van Snelmotoren, voor de zekerheid koppelingsdeksel er af gehaald en wat speling op koppelingskorf :-[ . boel dicht geschroefd, klein stukje doorgereden naar aardendonk en daar opgepikt door Ro, thanks man!
30 minuten later zat het wiel er weer in met een nieuwe binnenband met wat hulp van Gerke die net op tijd langs kwam om te helpen het wiel er weer in te hangen
Toen weer lekker los, maar viel me op dat als ik op de koppeling uitrolde het blok wat meer herrie maakte, na het 1e deel van 292km begon ie nog wat meer herrie te maken en ben ik gestopt, ff gebeld met vriend Ro van Snelmotoren, voor de zekerheid koppelingsdeksel er af gehaald en wat speling op koppelingskorf :-[ . boel dicht geschroefd, klein stukje doorgereden naar aardendonk en daar opgepikt door Ro, thanks man!
- Bijlagen
-
- GetAttachment.aspx1.jpg (12.46 KiB) 3158 keer bekeken
-
- GetAttachment.aspx.jpg (12.09 KiB) 3158 keer bekeken
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
klote man, gelukkig valt de schade dan weer wel mee, wel jammer van de rit want het was er ideaal weer voor. mooie weggetjes? waar hebben jullie uitgehangen?
ging het gister met alles wat oranje was mis dus.
futurist
ging het gister met alles wat oranje was mis dus.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
idd klote Cor
Net de koppeling er af gehaald, geen zichtbare schade aan het lager, voor de zekerheid er maar uit getrokken [ zat muur vast, half uur staan stokken en toen maar veel geweld er uitgetrokken met een lagertrekker zoals in het draadje van Zwaailicht] maar geen schade aan lager
Dit alles met veel hulp van Ro [ Zot ] van Snelmotoren
Dus blok moet uit elkaar
Net de koppeling er af gehaald, geen zichtbare schade aan het lager, voor de zekerheid er maar uit getrokken [ zat muur vast, half uur staan stokken en toen maar veel geweld er uitgetrokken met een lagertrekker zoals in het draadje van Zwaailicht] maar geen schade aan lager
Dit alles met veel hulp van Ro [ Zot ] van Snelmotoren
Dus blok moet uit elkaar
- Bijlagen
-
- lager.jpg (15 KiB) 3140 keer bekeken
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Oei Zappa da's minder,
Ik hoop voor jou dat de onkosten nogal mee vallen!
Ik hoop voor jou dat de onkosten nogal mee vallen!
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Had door dat er iets mis was voordat het echt kapot ging, toen ie vandaag ff koud liep te draaien op een heftafel voelde je hem echt stampen
Verwacht dat de kosten daardoor relatief mee vallen, geen extra dingen kapot gegaan
Verwacht dat de kosten daardoor relatief mee vallen, geen extra dingen kapot gegaan
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
F*ck, rijdt net een scooterrijder zich zo goed als dood tegen mijn voorgevel. Ging met volle snelheid zonder helm tegen de bakstenen. Lag bloedend voor de deur, was wel even schrikken toen mijn vrouw open deed. Zijn maat rende in paniek door mijn huis. Traumaheli in de straat. De ambulance broeder gaf hem weinig kans... Je zal dat nieuws als ouder krijgen... is je leven wel kapot.
Hier het bericht: http://www.omroepwest.nl/nieuws/scooter ... -uit-bocht.
OJ
Hier het bericht: http://www.omroepwest.nl/nieuws/scooter ... -uit-bocht.
OJ
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Dat zal wel schrikken zijn... Sterkte in ieder geval
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
ff schrikken ja, en meteen een onvergetelijke aanblik.
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
dat zijn beelden die je liever niet ziet
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
N'avond .
Mijn big wil tijdens stationair draaien bijvoorbeeld voor een verkeerslicht en vervelender als ik de koppeling intrek en zonder gas verder rol in het bos uitvallen of bijna uitvallen.
De motor loopt verder prima maar steeds vaker met stationair valt hij of uit of net niet en dan hoor je hem ook een slag langzamer rondgaan zonder brandstof of minder brandstof ,tenminste zo klinkt het.
Ik dacht misschien dat de stationair sproeiers vies zijn of vervangen moeten worden voor grotere omdat de hoofdsproeiers samen met het luchtfilter en uitlaat vervangen zijn ?
Of is het een probleempje van ander aard die hier bekend is ?
Mijn big wil tijdens stationair draaien bijvoorbeeld voor een verkeerslicht en vervelender als ik de koppeling intrek en zonder gas verder rol in het bos uitvallen of bijna uitvallen.
De motor loopt verder prima maar steeds vaker met stationair valt hij of uit of net niet en dan hoor je hem ook een slag langzamer rondgaan zonder brandstof of minder brandstof ,tenminste zo klinkt het.
Ik dacht misschien dat de stationair sproeiers vies zijn of vervangen moeten worden voor grotere omdat de hoofdsproeiers samen met het luchtfilter en uitlaat vervangen zijn ?
Of is het een probleempje van ander aard die hier bekend is ?
Zandprutser 1e klas.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Km stand boven de 50.000km?
Draait eerst ff goed statio en slaat dan af? gasnaalden en gasnaaldhuizen hoogstwaarschijnlijk versleten..
Draait eerst ff goed statio en slaat dan af? gasnaalden en gasnaaldhuizen hoogstwaarschijnlijk versleten..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997