T.k.a. Rekluse Z-start PRO (RMZ 450)

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

T.k.a. mijn gebruikte Rekluse z-start PRO. Gaat weg vanweg aanschaf ander merk motor.

Heeft 1 jaar gemonteerd gezeten in een RMZ450 2008 met injectie waar 110 uur mee gereden is.

Afbeelding

De koppeling heeft als voordeel dat je de clutch gewoon kunt overrulen voor bijv. het nemen van een hindernis of maken van een wheelie. Rij je regelmatig in enduro situaties met gladde boomwortels, ijs of gladde modder dan is dit een aantrekkelijke oplossing om meer ontspannen te kunnen rijden (niet slippen, minder vallen).

Afbeelding

Ook in motorcrosssituaties kan je het achterwiel makkelijker omzetten om het achterwiel in de lucht stilzetten voor een correctie, zonder de motor dood te remmen.

Afbeelding

Krijg je snel armpump of rij je links met een blessure? Deze koppeling kost ongeveer half zo veel kracht tijdens het gebruik van de koppeling t.o.v. een hydraulische koppeling. Maar in principe hoef je de koppeling helemaal niet meer te gebruiken en kan je je volledig concentreren op het parcours.

Afbeelding

De koppeling is helemaal compleet, incl. tussenplaten en veer. Nieuwprijs 650 euro. Vraagprijs 275 euro.

Graag een PB bij interesse!
:toost:
Kaj

Graag zou ik willen weten of je de rekluse koppeling nog hebt van de RMZ.

Mvg

Kaj
Kaj

Mijn e-mail.

K.eringfeld@upcmail.nl

Mvg kaj
Noppy

PB terug.
Noppy

Verkocht