Dag allemaal, ik heb schade gereden en probeer dit weer low budget op te lossen.
Wie heeft er voor mijn een koplampunit liggen waar hij nog een beetje geld voor wil vragen, maar liever niet
Die van mij is nu in twee gedeeltes en een deel ligt in Belgie.
Elke kleur mag maar het liefst blauw of wit, geel mag ook en rood is ook nog goed
Zoek in jullie garages svp en mail me terug.
tot snel hè
wie heeft er voor mij nog koplamp unit liggen.
Moderator: ghulst
Spijtig dat je geen oranje wil
Jo VdB
Jo VdB
Zeg laat uwen afval ne keer in Holland hé.Wij zullen wel last krijgen met de groenen Graptje héhuskie schreef: Die van mij is nu in twee gedeeltes en een deel ligt in Belgie.
Ik heb een 3 tal jaar geleden hetzelfde voorgehad mee nen boom da overgelopen was en plots bleef staan........(Ufo twins naar de KL.T.N)
Wat ben je nu weer aan het sjouwen geweest in Belgie ?
Kijk maar uit dat ze daar je kenteken niet noteren want dat kost je dan 220 euro boete ( dat is dus de boete die we hebben gehad na dat akkefietje in Lommel )
Ik heb nog wel een rode koplampunit liggen maar ik weet niet of die compleet is.( ik zal morgenvroeg wel eens even kijken )
Ik heb ook nog een splinternieuwe zwarte acerbis twin liggen maar dat is geen low budget unit ( prijs die er nog opstaat van 60 euro )
Kijk maar uit dat ze daar je kenteken niet noteren want dat kost je dan 220 euro boete ( dat is dus de boete die we hebben gehad na dat akkefietje in Lommel )
Ik heb nog wel een rode koplampunit liggen maar ik weet niet of die compleet is.( ik zal morgenvroeg wel eens even kijken )
Ik heb ook nog een splinternieuwe zwarte acerbis twin liggen maar dat is geen low budget unit ( prijs die er nog opstaat van 60 euro )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Dank Heren Dank voor uw medeleven. JoeBar dat plastic is op zich al genoeg, want de koplamp zelf (hoerwel al diverse malen gerepareerd) doet het nog een beetje.
Ad, jij ook bedankt voor je hulp. Leg die ook maar opzij. Ik ben met alles tevreden, hoewel die motor van mij net een schorpioen wordt
Enne Gast, wie gaat er nou met een duro koplamp crossen/offroad rijden, dat is toch vragen om moeilijkheden
Het gaat erom dat ik in Enter een koplamp kan tonen aan de HH KNWU keurmeesters. Ik zal jullie contacten per pmtjes.
Fijne dagen en een witte kerst.
Ad, jij ook bedankt voor je hulp. Leg die ook maar opzij. Ik ben met alles tevreden, hoewel die motor van mij net een schorpioen wordt
Enne Gast, wie gaat er nou met een duro koplamp crossen/offroad rijden, dat is toch vragen om moeilijkheden
Het gaat erom dat ik in Enter een koplamp kan tonen aan de HH KNWU keurmeesters. Ik zal jullie contacten per pmtjes.
Fijne dagen en een witte kerst.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
[quote="ad f."]Wat ben je nu weer aan het sjouwen geweest in Belgie ?
220 euro! Da's nie nix, Ad. Zeker bevordelijk voor je rechtsgevoel,he?
220 euro! Da's nie nix, Ad. Zeker bevordelijk voor je rechtsgevoel,he?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Hoi Pruus,
Ik stop dus nu voor niemand meer en mijn kenteken zit voortaan altijd onder de blubber , weer of geen weer
Ik stop dus nu voor niemand meer en mijn kenteken zit voortaan altijd onder de blubber , weer of geen weer
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Huskie,huskie schreef:Moet je maar niet rijden waar het niet helemaal mag
is het "niet helemaal" of is het "helemaal niet"
Jo VdB (die het ook niet altijd weet, of is het eerder die het ook altijd niet weet )